مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی :

محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین‌المللی در مسجد چهارده معصوم اراک برگزارشد

۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۳:۳۰:۲۳
کد خبر: ۵۶۹۰۳۳
محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین‌المللی در مسجد چهارده معصوم اراک برگزارشد
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین‌المللی در مسجد چهارده معصوم بلوار قدس اراک برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا مرکزی ؛  حجت‌الاسلام سید محمدباقر حسینی اراکی مدیرکل اوقاف وامورخیریه استان مرکزی، اظهار کرد: محفل انس با قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان  با حضور قاری بین‌المللی وحید نظریان در مسجد چهارده معصوم بلوار قدس اراک  برگزارشد.

وی با اشاره به‌ضرورت برگزاری محافل انس با قرآن کریم افزود: برگزاری محافل انس با قرآن در کشور، سبب آشنایی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان با کلام الهی و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی بیان کرد: قرائت و درک آیات قرآن موجب پدید آمدن معرفت و پیروی انسان‌ها از دستورات الهی و رهنمودهای ولایت‌فقیه در جامعه خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی اراکی با اشاره به اینکه محل انس با قرآن با هدف ارتقای آگاهی و درک بیشتر مردم از قرآن کریم و انس و الفت جوانان با کتاب آسمانی برگزار می‌شود، ادامه داد: انس با کلام الهی سبب قرآنی شدن کردار و رفتار انسان‌ها می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه همه جامعه باید در قرآن تدبر داشته باشند، ابراز کرد: امروز جامعه ایران اسلامی مأنوس با قرآن شده است و چه‌بهتر که از اکنون فرمایشات رهبری به‌صورت جدی در جامعه هدف‌گذاری و جامعه از شر فتنه‌ها در امان باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز