مدیرکل اداره حفاظت از محیط زیست لرستان:

ضرورت فعالیت فرهنگی بیشتر درخصوص چالش های محیط زیستی

۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۳:۳۵:۳۳
کد خبر: ۵۶۹۰۴۷
ضرورت فعالیت فرهنگی بیشتر درخصوص چالش های محیط زیستی
مهرداد فتحی بیرانوندگفت:شعار هفته محیط زیست امسال "من با طبیعتم" هست و باید اعتراف کنیم که ما در گذشته با طبیعت و محیط زیست خوب نبودیم

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛مدیرکل اداره حفاظت از محیط زیست لرستان در آیین تجلیل از پویش تبلیغات پاک که به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان برگزار شده بود گفت:پویش تبلیغات پاک با هدف داشتن شهری عاری از پوستر و دیوار نویسی در سال گذشته همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی شکل گرفت و در ادامه راه این گام های ارزشمند سبب گردید که درسال گذشته خرم آباد شهر بدون پوستر کشور نام گیرد.

مهرداد فتحی بیرانوندضمن گرامیداشت هفته محیط زیست اظهار داشت:  مسائل محیط زیست امروزه به عنوان یک چالش در سطح  دنیا مطرح  هستند و این در نتیجه بی مهری  سال های گذشته نسبت به محیط زیست و مسائل زیست محیطی  است.

وی افزود:شعار هفته محیط زیست امسال "من با طبیعتم" هست و باید اعتراف کنیم که ما در گذشته با طبیعت و محیط زیست خوب نبودیم و خوب رفتار نکردیم و امروزه با خشم طبیعت روبرو هستیم.

 فتحی  بیرانوند تصریح کرد:  باید موضوع محیط زیست به عنوان یک ضرورت در زندگی یکایک افراد جامعه وارد شود و ما نیازمند تغییر رفتار و تغییر فرهنگ در برخورد با مسائل و موضوعات زیست محیطی هستیم؛ البته کار فرهنگی و تغییر فرهنگ امری زمان بر است ولی نباید نا امید شویم و باید افق روشنی را ترسیم نماییم.

وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های ارزنده و حمایت های مسئولین از پویش تبلیغات  پاک از تشکل ها و انجمن های مردم نهاد به عنوان سرمایه اجتماعی نام برد وگفت: امیدواریم بتوانیم با کمک و همیاری این سرمایه های اجتماعی شهر خرم آباد را به عنوان شهر سبز معرفی نماییم.

وی ابراز امیدواری کرد در دوره جدید شورای اسلامی شهر و روستا با جدیت این سیاست گذاری های محیط زیستی  در حوزه فرهنگی در دستور کار قرار گیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز