مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین:

اخلاق قرآنی باید در جامعه نهادینه شود

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۰:۲۲:۳۹
کد خبر: ۵۶۹۴۱۳
اخلاق قرآنی باید در جامعه نهادینه شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بر ضرورت نهادینه و مزین شدن جامعه به اخلاق قرآنی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، اکبر اسکندری نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در جلسه هماهنگی جشن فرهنگی ماه مبارک رمضان با عنوان "شکوه ضیافت" که با حضور دستگاه های فرهنگی در این اداره کل برگزار شد با تاکید بر نقش آموزه های دینی در اصلاح جامعه اذعان کرد: با مزین کردن جامعه به اخلاق قرآنی و نهادینه شدن این فرهنگ می توان از بسیاری آسیب های فرهنگی و اجتماعی جلوگیری کرد.

اسکندری نژاد با بیان اینکه همه باید در برگزاری جشن فرهنگی ماه مبارک رمضان کوشا باشیم تا بهره لازم را از این برنامه ببریم افزود: امیدواریم با همراهی و همسویی همه دستگاه های فرهنگی، نمایشگاه رمضان به خوبی در قزوین برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خاطر نشان کرد: عملکرد برنامه های فرهنگی با خروجی قابل بررسی آن ها ارتباط مستقیم دارد و نسبت حجم برنامه های فرهنگی و خروجی آن در اخلاق جامعه موضوعی است که به کارهای پژوهشی نیاز دارد.

وی با تاکید بر اهمیت برنامه های قرآنی گفت: امیدواریم با برگزاری این برنامه ها فرهنگ قرآنی نهادینه و جامعه مزین به اخلاق قرآنی شود.

ارشاد

در ادامه نمایندگان دستگاه های فرهنگی حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات و پیشنهادهای خود در برگزاری جشن فرهنگی شکوه ضیافت پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز