مربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل:

استعدادیابی رشته ورزشی کشتی در بین دانش‌آموزان اردبیلی آغاز شد

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۱:۴۹:۴۱
کد خبر: ۵۶۹۴۶۵
استعدادیابی رشته ورزشی کشتی در بین دانش‌آموزان اردبیلی آغاز شد
مربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان گفت: در حال حاضر استعدادیابی رشته ورزشی کشتی در بین دانش‌آموزان اردبیلی آغاز شده است.

به گزارش برنا،محمد محمد علیپور اظهار داشت: در حال حاضر استعدادیابی رشته ورزشی کشتی در بین دانش‌آموزان اردبیلی آغاز شده است و کمیته‌های استعدادیابی کشتی در مدارس اردبیل حضور یافته و نسبت به شناسایی استعدادهای ورزش کشتی اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به این که شناسایی استعدایابی ورزش کشتی نیازمند اهتمام همه‌جانبه آموزش و پرورش است، افزود: در این زمینه همکاری و تعامل همه‌جانبه‌ای وجود دارد که توانسته‌ایم تاکنون اقدامات بسیار خوبی در استعدادیابی ورزش کشتی انجام شده است.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان گفت: خانواده‌ها نقش بسزایی در سوق دادن فرزندانشان به رشته ورزشی کشتی دارند که نیاز است در این زمینه همکاری‌های لازم را داشته باشند و فرزندان خود را برای ورزش به ویژه ورزش کشتی سوق دهند.
محمد علیپور بیان کرد: اردبیل ظرفیت‌های بسیار بالایی در ورزش کشتی دارد که در این زمینه مدارس ظرفیت بسیار مهمی هستند که بتوانیم با حضور در مدارس استعدادهای ورزش کشتی اردبیل را شناسایی کنیم.
وی با بیان این که سال گذشته استعدادیابی ورزش کشتی با حضور بیش از 400 دانش‌آموز برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره‌های استعدادیابی همه‌ساله به طور منظم و مداوم در اردبیل برگزار می‌شود که نقش بسزایی در توسعه ورزش کشتی داشته است.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان گفت: بعد از آن که استعدادیابی رشته ورزش کشتی در مدارس اردبیل انجام شد، نفرات برتر برای حضور در مسابقات ملی معرفی می‌شوند تا بتوانند ظرفیت‌های خود را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی نشان دهند.
محمد علیپور افزود: انتظار می‌رود با استعدادیابی رشته ورزشی کشتی در بین دانش‌آموزان شاهد ارتقا و رشد ورزش کشتی در اردبیل باشیم که در این زمینه تاکنون اقدامات خوبی توسط هیئت ورزشی کشتی در استان اردبیل انجام شده است.
وی تصریح کرد: همشهریان می‌توانند برای ثبت‌نام در شهرستان‌ها به هیئت کشتی شهرستان‌ها به مراکز آموزشی استادیوم تختی سالن کشتی مرحوم سیدحاتمی، خانه کشتی مرحوم جابر عباس زاده در سه راه اتوبوسرانی، سالن کشتی تلاش در شهرک حافظ، سالن شهدای گلمغان و سالن پوریای ولی در شهرک رجایی از ساعت 17 تا 18:30 مراجعه کنند.

 

نظر شما