معاون صنایع دستی استان اردبیل:

تحویل اسناد ثبت نشان جغرافیایی ملی به صنایع دستی اردبیل

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۲:۱۰:۵۴
کد خبر: ۵۶۹۴۸۴
تحویل اسناد ثبت نشان جغرافیایی ملی به صنایع دستی اردبیل
معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: همزمان با روز جهانی صنایع دستی تحویل اسناد ثبت نشان جغرافیایی ملی در اردبیل انجام می‌شود.

به گزارش برنا،علیرضا دباغ عبداللهی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های روز جهانی صنایع دستی در اردبیل اظهار داشت: همزمان با روز جهانی صنایع دستی آئین گرامیداشت روز جهانی صنایع دستی با شعار "صنایع دستی، اشتغالزا، هویت‌ساز، ارزآور" در اردبیل برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم گرامیداشت روز جهانی صنایع دستی به منظور اعتلای جایگاه فاخر و پراهمیت صنایع دستی و نیز ارج نهادن فعالان و هنروران این عرصه در روز جهانی صنایع دستی خردادماه برگزار می‌شود که در این زمینه هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان کرد: این مراسم به مناسبت روز جهانی صنایع دستی روز شنبه 20 خردادماه از ساعت 11  به همت معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی استان در نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی برگزار خواهد شد.

دباغ عبداللهی از حضور استاندار اردبیل، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، فعالان و تلاشگران عرصه هنر و صنایع دستی و جمعی از هنرمندان و علاقمندان به رشته‌های صنایع دستی خبر داد و گفت: انتظار می‌رود شاهد برگزاری مناسب و شایسته این مراسم در اردبیل باشیم.

وی تصریح کرد: تحویل اسناد ثبت نشان جغرافیایی ملی، اعطای نخستین نشان اعتماد به فروشگاه‌های صنایع دستی، رونمایی از تمبر صنایع دستی و تجلیل از برگزیدگان و فعالان عرصه صنایع دستی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای این مراسم است.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به برپایی بازارچه و نمایشگاه صنایع دستی به مناسبت ماه مبارک رمضان در نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی اظهار کرد: در آئین گرامیداشت روز جهانی صنایع دستی از این نمایشگاه و بازارچه نیز بازدید می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز