مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

اقدامات تروریستی منافقان نشان دهنده به استیصال رسیدن آنهاست

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۲:۲۱:۵۶
کد خبر: ۵۶۹۴۹۹
اقدامات تروریستی منافقان نشان دهنده به استیصال رسیدن آنهاست
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: اقدامات تروریستی منافقان نشان دهنده به استیصال رسیدن آنهاست و در معرض نابودی قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین با اشاره به حملات تروریستی گروهک های منافق اظهار کرد: منافقان زمانی که می بینند نمی توانند کاری از پیش ببرند دست به چنین اقدامات قبیحانه ای می زنند که البته با هوشیاری نیروهای حفاظتی و امنیتی کشور با این کار به نابودی خود دامن می زنند.

حجت الاسلام معبودی با بیان اینکه  امروز افراد به دو دلیل در پی تطهیر چهره منافقان هستند توضیح داد: اول آنکه می خواهند بگویند این امر کاری عادی است  و بعد هم به مردم بگویند که شما اشتباه کردید، آرمان های شما غلط و راه شما نابجا بوده است و می خواهند که مردم از خواسته حق خود دست بردارند و استبداد را بپذیرند.

وی در تحلیل بیانات رهبر معظم انقلاب در سالروز رحلت امام راحل در حرم مطهر ایشان اظهار کرد: دهه60 دهه مظلوم و از مقاطع پر حادثه در روند انقلاب اسلامی است به لحاظ اینکه از طرفی ایران اسلامی مجبور شد از تمامیت عرضی خود در برابر کل دنیا محافظت کند و در عین حال با دسیسه های داخلی  نیز رو به رو شود.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین ادامه داد: در آغاز دهه شست حاکمیت قوه مجریه به دست لیبرال ها به رهبری بنی صدر بود و منافقان و عوامل وحشت در جامعه توسط دولت پشتیبانی می شدند که همین مسئله کار را سخت می کرد.

حجت الاسلام معبودی اذعان کرد: شرایطی به وجود آمده بود که دولت مستکبر و دولت وقت از عامل ترور افراد جامعه  حمایت می کردند و کشور در شرایط بحران به سر می برد.

این مقام مسوول تبیین کرد: این گروه که امروز برخی سعی در تطهیر چهره آنان دارند 17هزار تن را در ایران ترور کردند، به کسی رحم نمی کردند و تنها زبانی که داشتند زبان زور و اسلحه بود، در همان دوران هم نظام ظرفیت بالایی از خود نشان داد ولی این عده تنها زبان سلاح می دانستند.

حجت الاسلام معبودی خاطر نشان کرد: ما هنوز فراموش نکرده ایم که جوانان و عزیزان این کشور را در بیابان ها به شهادت می رساندند و پوستشان را می کندند، نخست وزیر و رییس قوه مجریه را به شهادت رساندند، 72تن از بهترین یاران انقلاب را شهید کردند و در کشور رعب و وحشت به وجود آوردند.

وی ابراز کرد: امروز برخی می خواهند برخورد با این تروریست ها را متهم کنند در حالی که فراموش کرده اند آن عده خطبای جمعه مانند آیت الله دستغیب را به شهادت رساندند و با هر وسیله ای از جمله ایجاد رعب تلاش کردند تا بازوی بنی صدر باشند و به صدام در تسلط به ایران کمک کنند و ایران را برای بار دیگر به یوغ بندگی بکشانند.

این مقام مسوول یاد آور شد: امروز تاریخ در برابر دیدگان ما است ولی می بینیم که برخی ها می خواهند تاریخ را وارونه نشان دهند و به قول رهبری معظم جای شهید و جلاد را عوض کنند.

حجت الاسلام معبودی در تحلیل این مسئله که علت رفتار های طرفدار گرایانه نسبت به منافقان و افرادی که به جامعه ضرر رسانده اند چیست، گفت: طبیعی است افرادی که با اصل انقلاب و نظام مخالفند نمی توانند شاهد موفقیت و سربلندی مردم باشند.

وی ادامه داد: این افراد با اصل آزادی و استقلال مخالفند، می خواهند که این سرمایه ها را بگیرند و برای پیشبرد اهدافشان کاری نمی توانند انجام دهند جز تطهیر چهره منافقان، البته این یک سیر سیاسی است که در طول تاریخ هم اتفاق افتاده است، مانند آنهایی که می خواستند چهره معاویه و یزید را از ضربه هایی که به اسلام زده اند پاک کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز