رئیس جدید جهاد دانشگاهی اردبیل معرفی شد

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۲:۲۶:۴۱
کد خبر: ۵۶۹۵۰۹
رئیس جدید جهاد دانشگاهی اردبیل معرفی شد
با حضور مسئولان کشوری و استانی، مهران اوچی به عنوان رئیس جدید جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل معرفی شد.

به گزارش برنا،رئیس سابق جهاد دانشگاهی واحد اردبیل ظهر پنج‌شنبه در آیین تودیع و معارفه روسای جهاد دانشگاهی اردبیل به انجام پروژه‌های و فعالیت‌های علمی متعدد در حوزه پزشک و فنی و مهندسی اشاره کرد.

رامز نصیری صالح تصریح کرد: جهاد دانشگاهی استان فعالیت‌های علمی خود را با مراکز آموزش علمی و کاربردی و فعالیت‌های فرهنگی را با خبرگزاری ایسنا، ایکنا و مرکز افکار سنجی دنبال کرده است.

وی با اشاره به بررسی ۱۵ هزار پرونده در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی تأکید کرد: از این تعداد سه هزار نفر برای درمان اقدام کرده و در ۷۰۰ پرونده نیز درمان به نتیجه رضایت‌بخش بارداری منجر شده است.

رئیس سابق جهاد دانشگاهی واحد اردبیل تأکید کرد: بخشی از مشکلات فضای فیزیکی این مرکز در سال‌های اخیر رفع شده و از سویی فضای ملکی مرکز آموزش‌های علمی کاربردی نیز با ۶۰ درصد پیشرفت همراه است.

به گفته نصیری صالح در سال‌های گذشته ساختمان اصلی جهاد دانشگاهی پیشرفت فیزیکی مطلوبی داشته و بیشتر فعالیت‌های این مجموعه بر روی فعالیت‌های درآمدزا متمرکز شده است.

در این مراسم رئیس جدید جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل نیز به ضرورت تعیین سرفصل فعالیت‌ها بر اساس برنامه ششم توسعه تأکید کرد.

مهران اوچی با ذکر مثالی به وضعیت ناباروری در اردبیل اشاره کرد و گفت: میانگین ناباروری در اردبیل دو درصد بیش از میانگین کشوری است و لازم است در این خصوص اقداماتی صورت گیرد.

وی افزود: علاوه بر این استفاده از ظرفیت خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا و مرکز افکار سنجی مورد تأکید است.

رئیس جدید جهاد دانشگاهی واحد استان به ضرورت توجه به ظرفیت‌های گردشگری اردبیل اشاره کرد و گفت: از سویی توجه به ظرفیت‌های کشاورزی نیز مورد تأکید بوده که در این راستا طرح تولید نشاسته از سیب‌زمینی در دستور کار قرار گرفته است.

 

نظر شما