فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد:

کشف کلاهبرداری میلیاردی با قولنامه های جعلی در قزوین

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۳:۵۳:۰۷
کد خبر: ۵۶۹۵۶۷
کشف کلاهبرداری میلیاردی با قولنامه های جعلی در قزوین
فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف کلاهبرداری سه میلیارد ریالی با قولنامه های جعلی و انهدام این باند در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سردار " مهدی محمودی " فرمانده انتظامی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: با تلاش ماموران پلیس  باند کلاهبرداری سه میلیارد ریالی با قولنامه های جعلی در استان قزوین کشف و منهدم شد.

وی در تشریح جزییات این ماجرا ابراز کرد: در پی پرونده واصله از دادسرای عمومی و انقلاب قزوین به پلیس آگاهی استان و شکایت فردی مبنی بر تصرف زمین های کشاورزی از طریق قولنامه های جعلی توسط چند بنگاه معاملاتی املاک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: با بررسی ها و انجام اقدامات پلیسی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان مشخص شد سه نفر از صاحبان بنگاه معاملاتی املاک با تنظیم 11فقره قولنامه و تنظیم تاریخ قولنامه به سال های گذشته و سو استفاده از بی سوادی صاحب زمین چند هکتار از زمین های کشاورزی وی را به ارزش تقریبی سه میلیارد ریال تصرف و مورد بهره برداری قرار داده اند.

سردار محمودی افزود: ماموران با هماهنگی دستگاه قضایی سه نفر را در این رابطه دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی، در تحقیقات فنی پلیس به بزه انتسابی اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز