با صدور بیانیه‌ای؛

دانشگاه علمی کاربردی لرستان شهادت «مهدیه هراتی» را تسلیت گفت

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۴:۳۵:۰۲
کد خبر: ۵۶۹۶۱۰
دانشگاه علمی کاربردی لرستان شهادت «مهدیه هراتی» را تسلیت گفت
دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت حادثه تروریستی روز گذشته در تهران، شهادت «مهدیه هراتی» را تسلیت گفت.

به گزارش  خبرگزاری برنا از لرستان ،روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت حادثه تروریستی روز گذشته در ساختمان نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شهادت «مهدیه هراتی» از مدرسین دانشگاه علمی کاربردی لرستان را تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است:

بار دیگر دست ناپاک و خونریز تروریسم جهانی، گل‌های پاک میهن اسلامی‌مان را پرپر کرد و ناتوانی و سست بنیادی خویش را با ریختن خون مردم بی‌گناه نشان داد؛ این بار اما سهم استان لرستان از این لاله‌های پرپر، دو بانوی فرهیخته و فرهنگی بود که فقدان شان در سنگر علم و دانش جبران شدنی نخواهد بود مگر به برکت خون پاکشان و مقام بلند شهادتشان.

«مهدیه هراتی»، از مدرسان دانشگاه علمی کاربردی استان لرستان یکی از شهدایی است که در این حادثه تروریستی همکاران خود در سنگر دانش و کارآفرینی را تنها گذاشت؛ اما خون پاکش در ادامه‌ی این راه پر افتخار همواره الهام‌بخش‌مان خواهد بود.

ریس و کارکنان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان لرستان، شهادت این همکار  شهیده را به خانواده‌ی بزرگوارش تبریک و تسلیت می‌گوید؛ امید که بتوانیم ادامه دهنده راه و پیش‌برنده آرمان شهدا باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز