امام جمعه موقت اردبیل:

اقدام تروریستی اخیر کوچکترین خللی در آرامش و امنیت کشور نخواهد داشت

۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۶۹۹۴۹
اقدام تروریستی اخیر کوچکترین خللی در آرامش و امنیت کشور نخواهد داشت
امام جمعه موقت اردبیل گفت: اقدام های وحشیانه تروریستی با خیال باطل وارد کردن خدشه بر امنیت بی نظیر کشورمان صورت گرفت اما اینگونه حرکات مذبوحانه کوچکترین خللی در آرامش و امنیت این مرز و بوم ندارد.

به گزارش برنا،حجت الاسلام محمدعلی فروغی در خطبه دوم نماز جمعه اردبیل با محکوم کردن حوادث تروریستی اخیر در تهران و شهادت عده ای از هموطنان افزود: این اقدام های وحشیانه اراده ملت و دولت ایران را در راه مبارزه با تروریسم قوی تر خواهد کرد.
وی بیان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون دشمنان به اشکال گوناگون و با توسل به هر روش غیرانسانی قصد وارد نمودن ضربه بر مردم انقلابی ایران را داشتند.
حجت الاسلام فروغی افزود: جنایت گروهک تکفیری داعش در تهران که با هدایت و پشتیبانی استکبار جهانی انجام گرفت نشان داد که جمهوری اسلامی ایران در قبال اینگونه حرکات مذبوحانه تروریستی یک رفتار منطقی و عقلانی را در پیش گرفته است و چنین حوادث غیرانسانی را در هر نقطه ای از جهان که باشد محکوم می کند.
امام جمعه موقت اردبیل مردم ایران را ملتی آگاه و مقاوم دانست و خاطر نشان کرد: برخلاف بعضی از کشورهای منطقه در ایران نه یک قبیله و قوم بلکه یک ملت منسجم و با اراده و دارای وحدت زندگی می کنند و آینده کشورشان را در دست گرفته و اهداف و برنامه های خویش را برای پیشرفت و سربلندی بیش از پیش این مرز و بوم ادامه می دهند.
وی در ادامه شخنانش از دولت خواست برنامه ها و اقدام های مربوط به تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان اصلی ترین خواسته مقام معظم رهبری را به شکل جدی پیگیری و اجرا کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز