ایران ٧٥ میلیون ظریف و قاسم سلیمانی دارد

۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۰۶:۵۳:۱۳
کد خبر: ۵۶۹۹۶۰
ایران ٧٥ میلیون ظریف و قاسم سلیمانی دارد
دشمنان نظام و انقلاب و مردم غیور ایران میخواهند با رفتارهای تروریستی در داخل خاک کشورمان، درد شکست های پی در پی و زوال لحظه به لحظه خود راتسکین دهند .

  به گزارش خبرگزاری برنا در هرمگزان مسعود پاکزاد - فعال سیاسی و اجتماعی هرمزگان در ادامه این یادداشت نوشت،دشمنان نظام و انقلاب و مردم غیور ایران میخواهند با رفتارهای تروریستی در داخل خاک کشورمان، درد شکست های پی در پی و زوال لحظه به لحظه خود را  نهادهای امنیتی  شامل سربازان گمنان امام زمان ( عج) و سپاه مقتدر اسلام و نیروی انتظامی در خنثی کردن بموقع این حرکت ناجوانمردانه و وقیحانه نقش بموقع و جامعی را إیفا کردند.

ایران دیار شیر زنان و شیر مردانی ست که راه مقابله با هر توطئه و دسیسه ای را اتحاد و همدلی و وفاق میدانند و دفاع مقدس سندی ماندگار از این ایستادگی جمعی و قهرمانانه است که شیعه و سنی در کنار یکدیگر برای اعتلای ایران إسلامی دوشادوش یکدیگر جنگیدند .

نمی شود مردمی که شهادت را سعادت می دانند شکست داد چرا که انان بر سر اعتقاد و باور خود استوار و ثابت قدم ایستاده اند.

شهید دکتر چمران در فرازی از وصیت نامه خود چنین می نویسد: پاههای من میدانم بیش از آنچه سزاوار بوده أید از شماها کار کشیده ام به خداوندی خدا قسمتان میدهم آن یک قدم آخر نلرزید و آبروی مرا نریزید. این نمونه ای از رادمردان این سرزمینند که مرگ را در آغوش و زانوان خود را با قلبشان همراه میکنند.

همواره تاریخ این مرز بوم آمیخته با نام مردان و زنان و شهدا و مبارزانی است که دائم پا در رکاب ارمانهای انقلاب، مقام معظم رهبری و مردم قدردان ایران دارند.

انقلابی که بابت امنیت ان بهای سنگینی پرداخت شده و امروز تجربه گرانبهایی بدست امده از ٣٨ سال گذشته مؤید تثبیت امنیت و آرامش در داخل و مرزهای ابی و خاکی کشور است.

ما ٧٥ میلیون ظریف و قاسم سلیمانی داریم و قلم را با قلم و تفنگ را با تفنگ پاسخ خواهیم داد.

سخن را با کلام، تهدید را با تهدید، تحریم را با تحریم و گلوله را گلوله پاسخ میدهیم و شک نکنید مغزهای نظامی و امنیتی این کشور بهای سنگین و فراموش ناشدنی از ١٧ شهید کشور از داعش و دشمن در رقه سوریه خواهند گرفت .

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز