رئیس روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز:

حریق طبقه دوم یک واحد مسکونی در اهواز بر اثر اتصالی برق

۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۰:۵۸:۴۶
کد خبر: ۵۷۰۱۵۱
حریق طبقه دوم یک واحد مسکونی در اهواز بر اثر اتصالی برق
رئیس روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز گفت: طبقه دوم یک واحد مسکونی در اهواز بر اثر اتصالی برق دچار حریق شد که آتش نشانان با استفاده از ابزار موجود حریق را اطفا کردند.

مقصود حق شناس در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: با تماس شهروندان منطقه زیباشهر به سامانه 125 مرکز فرماندهی آتش نشانی خبر مشاهده حریق در یک ساختمان مسکونی را اطلاع رسانی کردند.

وی افزود: با اعلام این خبر مرکز فرماندهی آتش نشانی یک تیم متشکل از یک دستگاه خودروی امداد نجات و دو دستگاه خودروی اطفای حریق با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام و چهار دقیقه بعد در محل حادثه اعزام شدند.

رئیس روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز توضیح داد: با ورود فرمانده تیم عملیاتی به ساختمان مشاهده شد یک ساختمان مسکونی دو طبقه در طبقه دوم بر اثر اتصالی برق دچار حریق شده که آتش نشانان با استفاده از ابزار موجود حریق را اطفا و دود موجود در منزل را با استفاده از دستگاه فن فشار مثبت از محل خارج کردند.

حق شناس گفت: پس از اطفای حریق آتش نشانان نکات لازم را به ساکنان متذکر شدند و به لطف خدا این حادثه تلفات جانی در بر نداشت.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز