مسئول واحد فضای سبز شهرداری کهریزک خبرداد:

باغات کهریزک شناسنامه دار میشوند

۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۱:۳۱:۰۸
کد خبر: ۵۷۰۱۸۷
باغات کهریزک شناسنامه دار میشوند
داریوش خطیر مسئول واحد فضای سبز شهرداری کهریزک گفت: تمام باغ‌ها و فضاهای سبز در قالب مساحت، نوع پوشش گیاهی، تعداد درختان و نحوه آبیاری اصولی آن‌ها در شناسنامه باغ درج شده و این شناسنامه در اختیار فضای سبز قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، داریوش خطیر از شناسنامه‌دار شدن تمام باغ‌ها و فضاهای سبز خبر داد.

وی با اعلام این خبر گفت: در طول سال‌های گذشته بسیاری از شهروندان اقدام به ساخت و ساز در باغ و اراضی فضای سبز شهر کرده‌اند، از این‌رو در راستای حفظ محیط زیست طرح شناسنامه‌دار کردن باغات شهر در دستور کار واحد فضای سبز قرار گرفته است.

مسئول واحد فضای سبز شهرداری کهریزک افزود: در این طرح تمام باغ‌ها و فضاهای سبز شهر شناسایی و مشخصات آن‌ها در قالب مساحت، نوع پوشش گیاهی، تعداد درختان، نحوه آبیاری و … در شناسنامه باغ درج می‌شود که این شناسنامه در واحد اداری فضای سبز نگهداری شده تا از  هرگونه دخل و تصرف مالک در فضای سبز باغ جلوگیری به‌عمل آید.

وی در ادامه بیان داشت: : شناسنامه‌دار کردن باغات شهر کهریزک تا توجه بسزایی در کاهش ساخت و سازهای غیرقانونی و حفظ و نگهداری سرانه فضای سبز شهر دارد.

خطیر تصریح کرد: اکنون مطالعات اولیه طرح انجام شده است و با دریافت مجوز از شورای شهر به‌زودی شاهد اجرای طرح شناسنامه‌دار کردن باغات شهر خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز