معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:

نمایشگاه و بازارچه خیریه رمضان در قزوین برپا شده است

۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۵:۱۴:۰۴
کد خبر: ۵۷۰۴۲۸
نمایشگاه و بازارچه خیریه رمضان در قزوین برپا شده است
معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از برپایی نمایشگاه و بازارچه خیریه رمضان تحت عنوان شب‌ های مهربانی در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، صادق آریان معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با اعلام این خبر گفت: با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین، نمایشگاه و بازارچه خیریه شب‌ های مهربانی در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برپاشده است.

آریان افزود: نمایشگاه و بازارچه خیریه شب‌ های مهربانی از 16 تا 22خرداد ماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برپا می باشد.

وی خاطرنشان کرد: این بازارچه خیریه دارای 75غرفه می باشد که سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین نیز با 10غرفه حمایت از زنان نان آور و نام آور در این بازارچه حضوریافته است.

آریان از اجرای طرح تعویض هزار و 400جلد قرآن در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این طرح در غرفه های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در بازارچه مذکور اجرا می شود.

وی تصریح کرد: مساجد، هیئات مذهبی و جلسات خانگی قرآن می توانند کتاب های قرآن کهنه خود را با کتاب قرآن نو تعویض کنند.

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خاطر نشان کرد: این نمایشگاه و بازارچه خیریه برنامه های شادی را برای بازدیدکنندگان با حضور هنرمندان مطرح کشورمان نظیر پوریا پورسرخ، جواد عزتی، مرجانه گلچین، بهنوش بختیاری و ... برگزار می کند.

آریان حضور هنرمندان مطرح صدا و سیما و بازیگران سینما را از شاخصه های اصلی این جشنواره‌ عنوان کرد و ادامه داد: جشن های رمضان هر شب از  ساعت 19 آغاز و تا ساعت 2بامداد ادامه می یابد.

وی ترویج فرهنگ نیکوکاری و سنت های حسنه انفاق و احسان را از جمله اهداف برپایی نمایشگاه و بازارچه خیریه شب‌ های رمضان برشمرد.

فرهنگی ورزشی1

نظر شما