پیام اردکان یزد هم حریف مردان مازنی نشد

پیروزی شیرین خارج از خانه شهریار ساری

۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۱۰:۳۶:۳۳
کد خبر: ۵۷۱۸۷۶
پیروزی شیرین خارج از خانه شهریار ساری
تیم فوتبال ساحلی شهریار ساری در چهارمین هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی در یزد برابر تیم پیام اردکان به پیروزی دست یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ دقایق ابتدایی این بازی با برتری شهریاری ها آغاز شد ولی پس از دقایقی پیامی ها به خود آمده و راه های نفوذ یاران شهریار را بستند.

در دقیقه 9 نیمه اول در حالی که حسن عبدالهی در حال نفوذ روی دروازه حریف بود با خطای وحشتناک دفاع حریف روبرو شد و شدیدا مصدوم شد که با آمبولانس به بیمارستان انتقال پیدا کرد و خوشبختانه پس از انجام عکسبرداری و معاینه پزشک مشکل خاصی نداشت.

بعد از خروج عبداللهی نفوذها بیشتر شد که در دقایق پایانی نیمه اول با ضربه محمد مرادی نتیجه یک بر صفر شد که با همین نتیجه وقت اول به پایان رسید.

نیمه دوم در حالی آغاز شد که عبداللهی هم به علت مصدومیت شهریار ساری را تنها گذاشت، در دقیقه ۶ وقت دوم  مهدی داودی به میدان آمد و  گل  دوم تیم شهریار را به ثمر رساند بعد از گل دوم اردکانی ها فشار زیادی  آوردند که با درخشش سیدپیمان حسینی، دروازه بان ملی پوش شهریار، همراه بود تا وقت دوم با همان نتیجه دو بر صفر پایان یابد.

وقت سوم با فشار اردکانی ها همراه بود که به فاصله چند دقیقه تیم شهریار دو گل دریافت کرد. در اواسط نیمه سوم و با ضربه فوق العاده سیدپیمان حسینی گره بازی باز شد و بازی 3-2 به نفع شهریار شد. در ادامه شهریاری ها فشار زیادی روی دروازه حریف آوردند که با شوت سهمگین محمد مرادی و ضربه هدایت شده مهدی خانپور گل چهارم به دست آمد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا مازنی ها صاحب 3 امتیاز ارزشمند شده و با 9 امتیاز و تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم جدول قرار بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز