فرماندار پارس‌آباد:

۲۱۶ فقره جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان پارس‌آباد اعطا شد

۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۱۲:۵۷:۴۰
کد خبر: ۵۷۲۰۳۴
۲۱۶ فقره جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان پارس‌آباد اعطا شد
فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: ۲۱۶ فقره جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان پارس‌آباد از طریق کمیته امداد و کمک‌های خیرین منطقه اعطا شد.

به گزارش برنا،اکبر صمدی پیش از ظهر امروز در نشست با مسئولان کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: کمیته امداد حضرت امام(ره) در زمینه فقرزدایی و اشتغال افراد بی‌بضاعت عملکرد خوبی دارد که انتظار می‌رود در راستای رفع محرومیت از منطقه این اقدامات تداوم و گسترش یابد.

وی گفت: دولت یازدهم با افزایش سه برابری اعتبارات نهادهای حمایتی و تسهیلات تکلیفی و اشتغالزایی به یاری نیازمندان آمده و قسمت اعظمی از مشکلات مددجویان را مرتفع کرده است که کمک‌ها و مساعدت‌های خیرین نیز در این حوزه می‌تواند زمینه‌ساز رفع هر چه بیشتر مشکلات مددجویان به ویژه در حوزه معیشتی شود.

صمدی از پرداخت پنج میلیارد و 600 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه به 320 خانوار در کمیته امداد شهرستان خبر داد و افزود: 175 فقره وام خوداشتغالی به مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون تومان به مددجویان پرداخت شده است که این تسهیلات نقش و تاثیر مهمی در حوزه اشتغال این افراد و خودکفایی آنها داشته است.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد با اشاره به عملکرد خوب کمیته امداد امام خمینی(ره) در تامین جهیزیه نوعروسان بیان کرد: این نهاد با همکاری خیرین توانسته است جهیزیه 216 نوعروس را به مبلغ 6 میلیارد و 480 میلیون ریال تامین کرده و آنها را راهی خانه بخت کند.

وی با اشاره به خرید و ساخت 24 واحد مسکن مددجویی و تعمیر 51 واحد مسکونی از مددجویان این شهرستان تصریح کرد:‌ تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم با حمایت از فعالیت‌ها و اقدامات کمیته امداد زمینه فقرزدایی هر چه بیشتر از افراد نیازمند و مستمند را در شهرستان فراهم آوریم.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: عمده نیازمندی‌های خانواده‌های محروم در شهرستان احداث یا خرید مسکن، اطعام و اکرام خانواده‌های نیازمند و توانمندسازی خانوارها بوده که انتظار می‌رود خیرین نیز در این حوزه کمیته امداد را همراهی کنند تا زمینه فقرزدایی و خودکفایی این خانواده‌ها فراهم شود.

 

نظر شما