سرپرست اداره ورزش و جوانان اردبیل:

سومین دوره المپیاد ورزشی زیر ۱۶ سال در اردبیل برگزار می‌شود

۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۱۳:۱۱:۰۲
کد خبر: ۵۷۲۰۵۰
سومین دوره المپیاد ورزشی زیر ۱۶ سال در اردبیل برگزار می‌شود
سرپرست اداره ورزش و جوانان اردبیل گفت: سومین دوره المپیاد ورزشی زیر ۱۶ سال تیر ماه امسال در استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش برنا،عوض نخست عصر امروز در نخستین جلسه برگزاری سومین دوره المپیاد ورزشی زیر 16 سال استان اردبیل اظهار داشت: سومین دوره المپیاد ورزشی زیر 16 سال تیر ماه امسال در استان اردبیل برگزار می‌شود و در حال حاضر تمامی تمهیدات و هماهنگی‌های لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی افزود: برگزاری این دوره از مسابقات در شمال غرب کشور در دستور کار قرار داده شده و گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که مسابقات پیش‌رو به صورت استانی در شهرستان‌های منتخب برگزار شود و پس از آن نیز در پنج استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان و زنجان در 15 رشته ورزشی شاهد برگزاری مسابقات خواهیم بود.

 سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان اردبیل گفت: میزبانی سه رشته ورزشی ژیمناستیک، دو و میدانی و وزنه‌برداری در بخش آقایان و سه رشته ورزشی ژیمناستیک، ووشو و کاراته در بخش بانوان بر عهده استان اردبیل خواهد بود که امیدواریم با اقدامات انجام یافته بتوانیم این مسابقات را به بهترین نحو برگزار کنیم.

نخست بیان کرد: کم و کاستی‌هایی که در برگزاری مسابقات قبلی داشتیم مورد بررسی و مطالعه قرار گرفت تا بتوانیم حتی‌الامکان نواقصات و کمبودها را به حداقل برسانیم که خوشبختانه در حال حاضر با مشکلی در این زمینه روبرو نیستیم و آمادگی کاملی برای برگزاری مسابقات استانی و منطقه‌ای داریم.

وی تصریح کرد: انتظار ما از مسئولان و همکاران مربوطه این است که برای برگزاری مسابقات پیش رو همکاری و مشارکت‌های همه‌جانبه‌ای با ما داشته باشند تا بتوانیم این مسابقات را به بهترین نحو برگزار کنیم و در این زمینه با هیچ مشکلی مواجه نشویم، چرا که توسعه ورزش در اردبیل برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و برای رسیدن به این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز