معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی خواستار شد:

تشکیل ستاد ویژه با هدف میزبانی هر چه بهتر از زائران در شب های قدر

۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۱۲:۵۹:۰۰
کد خبر: ۵۷۲۱۲۱
تشکیل ستاد ویژه با هدف میزبانی هر چه بهتر از زائران در شب های قدر
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی خواستار تشکیل ستاد ویژه با عضویت آستان قدس رضوی، فرمانداری و شهرداری مشهد با هدف میزبانی هر چه بهتر از زائران در شب های قدر شد و گفت: اعمال ویژه شب های قدر با حضور حماسی مردم پررنگ تر از قبل برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمد حسن واحدی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان که با محوریت مدیریت شب های قدر و ایام تابستان 96 برگزار شد، اظهارداشت: مبنای تصمیم سازی و تصمیم گیری ستاد خدمات سفر در ایام تابستان، شناسایی و رفع چالش های ستاد هماهنگی خدمات سفر سال 95 خواهد بود که انشاءالله برای امسال مشکلات کمتری داشته باشیم.

وی اظهار داشت: کمیته های ذیل ستاد خدمات سفر می بایست برنامه های عملیاتی خود را بر اساس عدم تکرار مشکلات گذشته و تسهیل خدمات در بخش های 13گانه برای زائر در نظر بگیرند.

معاون استاندار خواستار تهیه و تنظیم برنامه های کمیته های ستاد ظرف یک هفته دیگر و طرح در جلسه آینده و ارسال آن به ستاد مرکزی کشور شد و خلاقیت و نوآوری در برنامه های منظور را متذکر گردید.

وی همچنین از ابلاغ و تشکیل کمیته ویژه نظارت بر عملکرد مجتمع های بین راهی از سوی ستاد مرکزی خبر داد و بیان داشت: این کمیته به ریاست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری و با عضویت میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری، راهداری و حمل و نقل جاده ای، بهداشت، درمان و دانشگاه علوم پزشکی، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، ستاد اقامه نماز، نماینده تشکل بخش خصوصی، اداره نظارت بر اماکن عمومی ناجا؛ از هفته آینده تشکیل خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز