نشست مشترک با معاونت عمرانی استاندار تاکید شد؛

پیگیری رفع مشکلات و دغدغه های مهندسان استان قزوین

۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۱۴:۴۷:۲۷
کد خبر: ۵۷۲۱۷۱
پیگیری رفع مشکلات و دغدغه های مهندسان استان قزوین
جلسه بررسی مسایل و مشکلات موجود درحوزه های کاری مهندسان سازمان نظام مهندسی با حضور معاون عمرانی استاندار برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، در ادامه سلسله نشست های هیات مدیره سازمان با مهندس فرخ زاد معاونت عمرانی استاندار، جلسه ای در محل استانداری قزوین پیرامون مسایل و مشکلات موجود درحوزه های کاری مهندسان و سازمان تشکیل شد.

در این دیدار مهندس وثیق نیا رییس سازمان ضمن برشمردن مسایل و مشکلات اعضا از جمله مباحث ارجاع کار به اعضا سازمان، بازنگری  نرخ خدمات مهندسی در استان قزوین و همچنین مشکلات ایجاد شده برای اعضا سازمان بابت مالیات درنظر گرفته شده برای آن ها، از معاونت عمرانی استاندار درخواست مساعدت و همکاری نمودند و خواستار طرح مسایل عنوان شده در جلسات هیات چهار نفره استان شدند.

در ادامه این نشست هر یک از اعضای هیات مدیره سازمان به ارایه نظر و همچنین بیان مشکلاتی که مهندسان در حیطه رشته خود دارند، پرداختند و از مهندس فرخ زاد به عنوان معاون عمرانی استانداری تقاضای همکاری مضاعف نمودند.

در این دیدار مهندس فرخ زاد معاونت امور هماهنگی و عمرانی استاندار ضمن برشمردن راه کارهای همکاری با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به برنامه ریزی جهت اجرای برنامه های کوتاه مدت، بررسی موضوعات مشترک شهری و روستایی، اولویت شناسی مسایل با توجه به محدودیت ها و همچنین لزوم تشکیل اتاق فکر مشترک جهت دستیابی به اهداف عالیه عمرانی در استان اشاره نمودند و خواستار گسترش همکاری های مشترک در جهت حل مشکلات و معضلات شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز