فرماندار شهرستان ری :

خدمات رسانی موسسات خیریه به مردم، بیانگر روح لطیف و بلند آدمی است

۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۰۰:۲۰:۳۵
کد خبر: ۵۷۲۳۰۷
خدمات رسانی موسسات خیریه به مردم، بیانگر روح لطیف و بلند آدمی است
هدایت اله جمالی پور گفت: خدمات رسانی موسسات خیریه به مردم، بیانگر روح لطیف و بلند آدمی است که در دستگیری از همنوعان خویش از هیچ کوششی دریغ ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، فرماندار ویژه شهرستان ری در دیدار با یک موسسه خیریه در روستای محمودآباد بخش خاوران، این موسسات را منادیان انسانیت در جامعه توصیف کرد.

هدایت اله جمالی پور افزود: این بلنداندیشی که در انسان حاصل می شود که داوطلبانه به کمک دیگر آدمیان بشتابد ناشی از تهذیب و پرورش نفس است و با اهتمام بر خوبی ها و نیکی ها حاصل می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان ری با اشاره به حملات تروریستی هفته گذشته، اظهار داشت: این به انتخاب انسان است که کدامین راه را برگزیند، راه انسانیت را در پیش گیرد و با احسان و نیکوکاری، از کار خلق گره بگشاید و دل شان را شاد کند، و یا کوته اندیشانه با این توهم که همه بر راه خطا هستند، ددمنشانه جان مردم بی گناه را بگیرد.

جمالی پور موسسات خیریه ای که در زمینه کودکان و به خصوص کودکان کار، فعالیت می کنند را دارای اهمیتی مضاعف دانست و تاکید کرد: کودکان معصوم بیش از هر قشر دیگر از ناملایمات و سختی هایی که در جامعه وجود دارد، آسیب می بینند و باید به حفاظت از آنها در قبال این خطرها، اهتمام ویژه داشت.

در ادامه جلسه، گردانندگان و همچنین خیر پشتیبان موسسه حمایتی محمود آباد، در فضایی صمیمی، مشکلات و موانع پیش روی فعالیت شان را با فرماندار شهرستان ری در میان گذاشتند.

مدیر این موسسه، زمینه کاری موسسه را کودکان و کودکان کار برشمرد و گفت: ما در این مجموعه بر آنیم تا کودکان زیر شش سالی که خانواده های بی بضاعت دارند و یا کودکانی که به کارگری گرفته می شوند را در زمینه مایحتاج اولیه، خدمات بهداشتی و به خصوص تغذیه پشتیبانی کنیم.

وی افزود: تعداد صد کودک تحت پوشش این مجموعه هستند که در دو نوبت صبح و عصر کادر موسسه به آنها سرویس می دهند و سعی می شود تا با تامین فضایی با نشاط، زمینه رشد شخصیتی مثبتی برای بچه ها آماده شود.

مدیر این موسسه طولانی شدن روند صدور پروانه فعالیت این موسسه و همچنین عدم صدور مجوز ساخت ساختمان این مجموعه را دو مشکل عمده موسسه ذکر کرد. فرماندار ویژه شهرستان ری نیز پس از استماع سخنان دست اندر کاران این موسسه، قول داد مساعدت های قانونی لازم در جهت تسهیل کار موسسه انجام دهد.

 

نظر شما