پس از برگزاری مراسم استقبال صورت گرفت؛

دیدار امام جمعه قزوین با خانواده شهید محمدرضایی

۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۶:۱۷
کد خبر: ۵۷۲۴۸۹
دیدار امام جمعه قزوین با خانواده شهید محمدرضایی
نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین پس از برگزاری مراسم استقبال از شهید محمدرضایی با خانواده این شهید دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، آیت ‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین با خانواده شهید علی محمدرضایی که پیکرش بعد از ۳۱سال تفحص شده است دیدار و به خانواده این شهید والامقام تبریک و تسلیت گفت.

آیت ‌الله عابدینی در این دیدار که پس از مراسم استقبال پیکر پاک شهید محمدرضایی برگزار شد، اظهار کرد: امنیتی که امروز در کشور مشاهده می‌کنیم، آثار انقلاب اسلامی است و به برکت تلاش‌ ها و جانفشانی ‌های شهدا و رزمندگان به دست آمده است.

وی بیان کرد: امنیت انقلاب اسلامی کشورهای سوریه و عراق را از اشغال حفظ کرد و تلاش ‌ها و جانفشانی ‌های مدافعان حرم امنیت را در این کشورها تقویت کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ ها که گروه ‌های تروریستی نظیر داعش را مورد حمایت قرار می‌ دهند، آمده بودند که در عراق بمانند اما همین فداکاری‌ها باعث شد تا کلک آن‌ ها کنده شود.

آیت ‌الله عابدینی تاکید کرد: همین جانفشانی خانواده‌ های شهدا باعث شد تا صفوف مقاومت و ایمان در مقابل جبهه کفر، نفاق، تجاوز و استکبار محکم ‌تر شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم شاهد پیروزی‌های بزرگ‌تر و ظهور منجی عالم بشریت (عج) باشیم، ادامه داد: همه به شهدا و خانواده‌ های آن ها افتخار می‌کنیم و فراموش نمی‌ کنیم که امنیت امروز مدیون خون شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم است.

آیت ‌الله عابدینی خطاب به مادر شهید گفت: امروز مادر شهدا بیشتر از هر مادر دیگری درک می‌کنند که حضرت زینب (س) و حضرت زهرا (س) چه سختی‌ هایی را متحمل شدند.

پدر و مادر شهید محمدرضایی هم در این دیدار اظهار کردند: افتخار می‌ کنیم که فرزندمان را تقدیم انقلاب، راه امام حسین (ع) و امنیت کشور کرده‌ایم و آرزو می ‌کنیم همیشه مردم کشورمان در امنیت و آرامش زندگی کنند و همه کشورهایی که اسیر تروریست‌ ها هستند هر چه زودتر از شر آن‌ ها رهایی یابند.

امام جمعه2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز