فتح اله حقیقی:

پیشتاز بودن استان البرز در ساخت خانه جوان در کشور

۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۲:۰۶:۱۲
کد خبر: ۵۷۲۵۱۱
پیشتاز بودن استان البرز در ساخت خانه جوان در کشور
در خانه جوان زمینه ارائه برنامه ریزی برای خدمات رسانی به جوانان از جمله در بخش های آموزشی ، فرهنگی و توانمند سازی بوجود می آید

 روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرگزاری برنا ، افزود: خانه جوان در بیشتر مناطق استان البرز احداث شده تا جوانان گردهم آیند و به هم اندیشی در مورد مسائل مختلف بپردازند.

حقیقی بیان کرد: خوشبختانه برای ارائه خدمات به جوانان البرزی ، یک درصد اعتبارات همه دستگاه های اجرایی به ورزش و جوانان استان اختصاص یافته است.

وی یادآور شد: جذب صد درصدی این اعتبار نشان از مشارکت دستگاه های اجرایی البرز برای ارائه خدمات و ایجاد زیرساخت های لازم در حوزه امور مربوط به جوانان در این استان دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز ادامه داد: حضور جوانان و نوجوانان البرزی در عرصه های ورزشی، علمی، پژوهشی و ... گویای توانمندی و مسئولیت پذیری این نیروی فعال و با انگیزه در استان است.

حقیقی تصریح کرد: مشارکت جوانان و نوجوانان البرزی در فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و ... نشان می دهد که این قشر پویا دارای روحیه مشارکت پذیری در امور مختلف هستند.

وی گفت: حضور جوانان در خانه های جوان فعال در البرز بیانگر همدلی ، همفکری و اعتماد به نفس این قشر در فرآیند رشد امور مربوط به جوانان در هر منطقه و تمرین یک دوره مدیریت و برنامه ریزی در استان دارد که قابل تحسین است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به اینکه در اتاق قکر استانداری نیز جوانان نخبه استان حضور دارند ، اضافه کرد: شکوفایی و هدایت استعدادهای نوجوانان و جوانان در البرز نیاز به تلاش بیشتر دارد تا در این استان که در کشور قطب علمی، فناوری و ... شناخته شده شاهد توسعه زیر ساخت های مناسب تر در حوزه جوانان باشیم.

وی تاکید کرد: تقویت و توسعه امور مربوط به جوانان رشد و بالندگی کشور را به دنبال دارد لذا از حضور جوانان و نوجوانان البرزی در خانه های جوان استقبال می کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز