بخشدار کهریزک در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر:

روز جهانی قدس نمادی از اتحاد و همبستگی مسلمانان در برابر ابرقدرت ها و مستکبرین جهان اسلام است

۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۲۳:۴۸:۴۹
کد خبر: ۵۷۲۸۶۴
روز جهانی قدس  نمادی از اتحاد و همبستگی مسلمانان در برابر ابرقدرت ها و مستکبرین جهان اسلام است
حسین توکلی بخشدار کهریزک گفت:روز جهانی قدس نمادی از اتحاد و همبستگی مسلمانان در برابر ابرقدرت ها و مستکبرین جهان اسلام است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس در سالن جلسات بخشداری کهریزک با حضور حسین توکلی کجانی بخشدار کهریزک ،مسئول فرهنگی سپاه ناحیه حضرت روح ا..و سایر مسئولین ادارات مرتبط برگزار شد.

حسین توکلی با اشاره به اینکه روز قدس تجلی آثار ماه مبارک رمضان است گفت: روز قدس، روز احساس همدردی با مسلمانان جهان است که می شود با توکل بر خدا و با دست خالی در مقابل دشمن تا دندان مسلح پیروز شد.

وی افزود:آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس نامیده شده است و حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس توطئه های دشمنان اسلام را خنثی می کند و معادلات سیاسی جهان را تحت تأثیر قرار می دهد.

بخشدار کهریزک حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را بسیار مهم و باارزش تلقی کرد و گفت:مردم با حضور در این راهپیمایی حمایت همیشگی خود را با آرمانهای فلسطین و قدس شریف اعلام کنند.

بخشدار کهریزک در خصوص برگزاری نماز عید سعید فطر مطالبی را عنوان نمودند و مقرر گردید طبق سنوات قبل اقدامات لازم جهت برگزاری مراسم باشکوه نماز در استادیوم ایثارگران در بوستان عطر سیب باقرشهر صورت پذیرد که جلسه دیگری نیزبا محوریت امام جمعه محترم باقرشهر تشکیل می گردد.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما