عضو منتخب شورای اسلامی شهر اصفهان:

حفظ هویت ایرانی و اسلامی در پروژه تعریض پل فلزی

۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۱۱:۵۶:۳۳
کد خبر: ۵۷۳۰۱۱
حفظ هویت ایرانی و اسلامی در پروژه تعریض پل فلزی
عضو منتخب شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تمام پروژه هایی که در شهر اصفهان اجرا می شود باید بر اساس استانداردها و ظرفیت های جهانی در تمام ابعاد فنی و نمادین شهری باشد.

به گزارش برنا از اصفهان، اصغر برشان در خصوص  بهره برداری از تعریض پل فلزی اظهار کرد: پروژه هایی که یکی پس از دیگری در شهرداری اصفهان در حال افتتاح است بر اساس برنامه پنج ساله و برنامه اصفهان 1400 شهرداری است و به طور قطع پروژه هایی که اجرایی و عملیاتی می شود باید بر اساس برنامه مدون و بر اساس بودجه های پیش بینی شده اجرایی شود.

وی تصریح کرد: اولویت بندی این پروژه ها باید با توجه به محدودیت هایی که شهرداری در منابع با آن مواجه است انجام شود تا پروژه ها بر اساس اولویت بندی ها و ضرورت بندی های کارشناسی شده اجرایی شود.

عضو منتخب شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهر اصفهان تنها متعلق به اصفهان نبوده بلکه متعلق به تمام جهانیان است، افزود: بر همین اساس پروژه هایی که در شهر اجرا می شود باید بر اساس استانداردها و ظرفیت های جهانی در تمام ابعاد فنی و نمادین شهری  باشد.

برشان تاکید کرد: پروژه ها و برنامه های در دست اجرا در شهر اصفهان علاوه بر برخورداری از استانداردهای جهانی باید با معماری سنتی اصفهان نیز مطابقت داشته باشد.

وی با اشاره به پروژه تعریض پل فلزی گفت: در این پروژه علاوه بر اینکه از تکنولوژی های روز استفاده شده هویت معماری اصفهان و هویت ایرانی و اسلامی در اجرای آن حفظ  گردیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز