با حضور استاندار صورت گرفت؛

بررسی راهکارهای مردمی کردن اقتصاد در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مازندران

۱۳۹۶/۰۳/۲۶ - ۰۹:۴۸:۰۲
کد خبر: ۵۷۳۲۴۱
بررسی راهکارهای مردمی کردن اقتصاد در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مازندران
راهکارهای مردمی کردن اقتصاد در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مازندران و با حضور ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران، مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ بسته اجرایی پیشنهادی پروژه های سرمایه گذاری مرتبط دستگاه های اجرایی استان با موضوع مردمی کردن اقتصاد در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان با حضور استاندار طرح و بررسی شد.

ربیع فلاح جلودار در این جلسه با اشاره به این که بحث مردمی کردن اقتصاد از محورهای مهم سیاست های اقتصاد مقاومتی است، یادآور شد: چارچوب و ساز و کار دقیق، اصولی و عملیاتی بسته مردمی کردن اقتصاد با تعامل و مشارکت دستگاه های ذی ربط تدوین شود.

ربیع فلاح با تاکید بر این که باید زمینه های نقش آفرینی صاحبان حرف، مشاغل، کارآفرینان و واحدهای تولیدی در تحقق این بسته بدرستی دیده شود، افزود: ظرفیت ها و فرصت های مردمی کردن اقتصاد باید کاملا شناسایی و عملیاتی شود.

استاندار با اشاره به این که تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی صرفا وظیفه قوه مجریه نیست و همه قوا و نهادها باید در این راستا نقش موثری داشته باشند، تصریح نمود: مباحث مطرح در بسته مردمی کردن اقتصاد باید به اطلاع ارکان اجرایی پیش بینی شده که دارای نقش فعال در تحقق آن هستند برسد و با توجه به اهمیت موضوع و تاکید مقام معظم رهبری، همه نهادها و زیر مجموعه های قوا باید پای کار بیایند.

رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تاکید کرد: با توجه به زمان پیش رو باید به سرعت از مباحث نظری عبور کرد و وارد مصادیق اجرایی مباحث سیاست های اقتصاد مقاومتی شد.

مقام عالی دولت در مازندران، با اشاره به این که 65 درصد از درآمد و تولید استان از بخش خدمات حاصل می شود، گفت: باید به این حوزه در مردمی کردن بحث اقتصاد نگاه مناسب تری داشت و فرآیندهای تحقق مردمی کردن اقتصاد مقاومتی دقیقا تعریف و ابلاغ شود.

در آغاز این جلسه نوربخش، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دبیر این ستاد به تشریح بسته مردمی کردن اقتصاد مقاومتی پرداخت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز