امام جمعه زاهدان:

تلاش نیروهای امنیتی توطئه دشمنان را ناکام گذاشت

۱۳۹۶/۰۳/۲۶ - ۱۵:۳۵:۲۴
کد خبر: ۵۷۳۴۳۶
تلاش نیروهای امنیتی توطئه دشمنان را ناکام گذاشت
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: تلاش شبانه روزی نیروهای امنیتی کشور در عملیات اخیر توطئه دشمنان انقلاب را ناکام گذاشت.

به گزارش خبرگزاری برنا ، آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی قدس زاهدان اظهار داشت: امام علی (ع) اولین مجاهد بی نظیر و فاتح عدوات متعددی بود که آیه ۲۵۵ سوره مائده در شان ایشان نازل شد.

وی در ادامه با اشاره به این آیه افزود: سرپرست و ولی تنها برای خدا و پیامبر خداست و آن مردی که اهل ایمان، نماز و زکات بود که به هنگام رکوع زکات پرداخت می کرد.

امام جمعه زاهدان در ادامه ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی خاطر نشان کرد: قرآن ناطق قرآنی است که در همین شب‌های قدر نازل شد.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری افزود: رهبر معظم انقلاب از دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم یاد کرده اند و از آنان خواسته اند تا هرگاه در هسته مرکزی سازمانی احساس ضعف کردند «آتش به اختیار» بوده و در راستای رفع مشکل قدم بردارند.

امام جمعه زاهدان تشریح کرد: منظور رهبر معظم انقلاب از «آتش به اختیار» به جوانان دریافت، درک و هدف گیری صحیح نسبت به مسائل و حرکت در راستای حفظ دستاوردها و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان ادامه داد: بی توجهی به سخنان و اوامر رهبر معظم انقلاب در این زمینه سبب بروز مشکلات جدی خواهد شد.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: بنابراین با دانش کامل از جوانان به عنوان سربازان جنگ نرم یاد کرده اند.

امام جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: ولی فقیه به جوانان اعتماد کرده اند و درصورت بروز هر نوع اختلال در گفتمان انقلاب این جوانان در راستای حمایت از انقلاب «آتش به اختیار» هستند.

امام جمعه زاهدان با تقدیر از عملکرد مطلوب نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعات و سپاه پاسداران از شناسایی و مبارزه مستحکم با اشرار، منافقان و گروهک های تکفیری، شهادت سرباز گمنام امام زمان (عج) شهید «حسن عشوری» که روز چهارشنبه در درگیری با یک تیم تروریستی تکفیری در چابهار به درجه رفیع شهادت نائل آمد را تسلیت گفت.

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه از این پس سالروز شهادت حسن عشوری، سرباز گمنام امام زمان (عج) همزمان با شهادت مولای متقیان سالروز شهادت است گفت: باید جوانان ما این جوان را برای خود الگو قرار دهند.

وی سربازان گمنام را حافظان امنیت کشور دانست و افزود: این جوانان با گذشتن از جان خود آرامش و امنیت را برای مردم به ارمغان می آورند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز