بیانیه شرکت آبفای اهواز در خصوص سقوط کودک سه ساله اهوازی در کانال فاضلاب

۱۳۹۶/۰۳/۲۶ - ۱۷:۳۳:۵۲
کد خبر: ۵۷۳۴۴۶
بیانیه شرکت آبفای اهواز در خصوص سقوط کودک سه ساله اهوازی در کانال فاضلاب
شرکت آبفای اهواز در خصوص سقوط کودک سه ساله اهوازی در کانال فاضلاب منطقه علوی این شهر بیانیه صادر کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، در متن این بیانیه آمده است:

ضمن ابراز تاسف و همدردی از حادثه سقوط کودک اهوازی در کانال دفع آب های سطحی به اطلاع کلیه شهروندان گرامی می رساند، این کانال متعلق به شهرداری و به منظور دفع آب های سطحی در منطقه بوده که در موازات کانال دفع فاضلاب شرکت آبفا قرار گرفته است.

مراتب تاسف و نگرانی شرکت آبفا در زمینه پاسخگویی و تنویر افکار عمومی بر مسئولین آن واجب می سازد توضیحاتی در این خصوص اطلاع رسانی کند:

 کانال دفع آب های سطحی یاد شده در حوزه خدمات شهرداری بوده که مراحل روپوش گذاری نیز از سوی متولی مربوطه صورت پذیرفته و به همین ترتیب بهره برداری از آن نیز در اختیار این نهاد محترم است.

شرکت آبفای اهواز همواره آمادگی خود برای همکاری در راستای ارایه خدمات به مردم شریف و فهیم اهواز و به ویژه ساماندهی این کانال ها را به محضر متولیان محترم امر رسانده و هر زمان که این نهاد درخواست همکاری کند با تمام توان خود اقدام خواهد کرد.

همچنین به اطلاع می رساند:

شرکت آبفای اهواز با توجه به اینکه حادثه پیش آمده برای شهروندان را جبران ناپذیر می داند و خود را به دور از هرگونه عناوین و نهاد مسوولیتی، همدرد با خانواده مصیبت دیده می بیند، نیروهای عملیاتی شرکت را از شب گذشته برای حضور در محل حادثه و عرض تاسف و تسلیت به محضر خانواده داغدار این کودک عزیز اعزام و موظف به خدمتگزاری به خانواده محترم و همچنین ساماندهی علت حادثه کرده است.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اهواز

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز