دادستان عمومی و انقلاب اراک :

عاملان تیراندازی روز پنج شنبه پارک شهید باهنر اراک دستگیر شدند

۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۲:۵۷:۱۲
کد خبر: ۵۷۳۸۶۵
عاملان تیراندازی روز پنج شنبه پارک شهید باهنر اراک دستگیر شدند
عباس قاسمی دادستان عمومی و انقلاب اراک از دستگیری عاملان تیراندازی دو روز قبل پارک جنگلی شهید باهنر این شهر به وسیله پلیس استان مرکزی در شهریار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا مرکزی ؛  قاسمی افزود: از ساعات اولیه تیراندازی در بامداد روز پنجشنبه ۲۵خردادماه، عملیات شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار دستگاه قضایی استان مرکزی و نیروی انتظامی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پس از انجام تحقیقات مقدماتی، مخفیگاه عاملان این جنایت که دو نفر بودند شناسایی و عملیات دستگیری این متهمان کلید خورد که پس از تعقیب و گریز پلیس استان مرکزی، سرانجام با همکاری نیروی انتظامی شهرستان شهریار هردو متهم دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اراک اضافه کرد: این متهمان امروز (شنبه) به منظور بازجویی، تحقیقات بیشتر و سیر مراحل پرونده قضایی به اراک منتقل شده اند.

وی در خصوص چگونگی این حادثه بیان کرد: با حضور تیم های گشت انتظامی در محل مشخص شد 2 نفر از راکبان یک دستگاه موتورسیکلت به سوی چند جوان تیراندازی و از محل متواری شده اند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اراک ادامه داد: در جریان این تیراندازی پنج نفر که از ناحیه کمر به پایین مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند به بیمارستان منتقل شدند که وضعیت عمومی آنان خوب است.

وی بیان کرد: در تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان این تیراندازی مشخص شد که ضاربان 2 نفر از اراذل و اوباش بوده اند که به علت اختلافات قبلی به گروهی دیگر از اراذل و اوباش تیراندازی کرده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز