معاون عملیات آتش‌نشانی قزوین خبر داد:

ریزش آوار منزل مسکونی در خیابان بلوار شمالی قزوین

۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۰:۵۷:۴۹
کد خبر: ۵۷۴۲۹۳
ریزش آوار منزل مسکونی در خیابان بلوار شمالی قزوین
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از ریزش آوار منزل مسکونی در خیابان بلوار شمالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، قدیر موسی خانی معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با اعلام این خبر گفت: بخش زیادی از یک ساختمان سه طبقه مسکونی در مجاورت محل گود برداری شده واقع در خیابان بلوار شمالی دچار ریزش شد که خوشبختانه تلفات و خسارت جانی نداشت.

موسی خانی افزود: در پی اطلاع رسانی این حادثه به سامانه125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی قزوین بی درنگ نیروهای عملیاتی چهار ایستگاه شماره هفت، پنج، یک و 2 را به محل حادثه واقع در خیابان بلوار شمالی قزوین اعزام کرد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی قزوین ادامه داد: با رسیدن اولین اکیپ در کمتر از 3دقیقه به محل مشاهده شد قسمت شرقی یک باب ساختمان مسکونی سه طبقه که در مجاورت یک قطعه زمین گودبرداری شده قرار داشت کاملاً فروریخته است.

وی که به همراه نیروهای عملیات در محل حادثه حضور یافته بود، افزود: تنها یک نفر خانم در زمان حادثه در ساختمان حضور داشته که قبل از ریزش آوار با احساس لرزش در محل، از واحد مسکونی خارج می شود و امدادگران آتش نشانی نیز بلافاصله پس از رسیدن به محل با درخواست حضور عوامل امداد ادارات گاز و برق و آب، نسبت به ایمن سازی صحنه حادثه اقدام کرده و برای اطمینان از عدم حضور اشخاص داخل ساختمان بی درنگ به جستجوی محل آوار می پردازد.

موسی خانی در پایان با اشاره به اینکه خوشبختانه در جریان این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید عنوان کرد: نیروهای عملیاتی پس از اطمینان کامل از عدم وجود شخصی در زیر آوار، ضمن ایمن سازی محل حادثه و تحویل آن به عوامل انتظامی با تنظیم صورت جلسه و ارائه تذکرات ایمنی به ساکنین منازل مسکونی مجاور به ماموریت خود پایان دادند.

آتش نشانی2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز