به همت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان؛

کودکان خرم آبادی به تماشای فیلم "هامون ودریا" نشستند

۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۰۹:۴۶:۵۸
کد خبر: ۵۷۴۳۰۴
کودکان خرم آبادی به تماشای فیلم هامون ودریا نشستند
محمدجوادمحمدی از اکران فیلم "هامون ودریا در سالن سینمای کودک کانون استان لرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان در این خصوص به خبرنگاران گفت:همزمان با  آغاز فصل تابستان دور جدید فعالیت‌های کانون نمایش در سطح کشور در حالی آغاز شد که در اولین روز فیلم سینمایی«هامون ودریا» در سالن سینمای کودک کانون استان لرستان با حضور تعدادی از اعضا و خانواده‌های علاقه‌منداکران شد.

وی افزود: یکی ازفعالیت های جذاب برای  کودکان ونوجوانان دیدن فیلم است که درسالن های کانون ، فیلم هایی با محوریت کودکان ونوجوانان ومتناسب با سن این قشرآینده ساز پخش می شود.

محمدی اظهارکرد: همزمان با کلاس های تابستان، نمایش فیلم نیز درفعالیت های مراکز قرار دارد و اعضای کانون به همراه خانواده می توانند برای دیدن فیلم های تولید کانون به مراکز مراجعه کنند.

 به گفته وی فیلم هامون ودریا، قصه  نوجوان دوتار نوازی است که به همراه مادربزرگش در روستایی زندگی می‌کند؛بین او و دریا دخترعمویش عشقی جاری است تا اینکه بیماری دریا (دختر قالیباف روستایی) هامون و تعدادی از نوجوانان روستا را به کویر می‌کشاند تا آن‌ها با گذر از آن مسیر پرخطر برای دریا دارو تهیه کنند و عشق واقعی این دو دلباخته معنا پیدا می‌کند.

 

 

 

نظر شما