کشف کیف حاوی طلا توسط آتش نشانان شیرازی

۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۱:۴۸:۳۵
کد خبر: ۵۷۴۳۹۶
کشف کیف حاوی طلا توسط آتش نشانان شیرازی
آتش نشانان شیرازی به دنبال پیدا کردن کیف دستی مشکوک که حاوی تعداد زیادی طلا از جمله 29 حلقه النگو و انگشتر بود آنها را به پلیس 110 تحویل دادند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،  آتش نشانان ایستگاه شماره هفت شیراز  یک کیف مسافرتی مشکوک را در روبروی ایستگاه خود در بولوار فرصت شیرازی پیدا کرده و بدون باز کردن کیف  و مشاهده محتویات آن ، سریعاً مراتب را به رئیس سازمان گزارش می دهند . پس از هماهنگی با  مرکز فرماندهی 125 ، با پلیس 110 تماس گرفته و به نیروی انتظامی نیز اطلاع داده می شود.
با توجه به حوادث تروریستی اخیر ، عوامل نیروی انتظامی در محل قرارگرفته و با پوشش دهی ایمنی توسط آتش نشانان و امنیتی توسط پلیس، کیف باز شده و تعداد زیادی طلا از جمله 29 حلقه النگو و انگشتر موجود در کیف با وسایل دیگر مشاهده و با تنظیم صورتجلسه تحویل عوامل نیروی انتظامی داده شد.
 رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز از عملکرد صحیح و خداپسندانه آتش نشانان شیراز تشکر کرد و کار آتش نشانان را شایسته تقدیر دانست و گفت : آتش نشانان فداکار و متعهد شیراز نشان دادند که به همان اندازه که در خدمت رسانی و انجام وظیفه خود در امر ایمنی و نجات جان شهروندان جانانه تلاش می کنند ، پاکدستی و انسانیت نیز دارند و باز هم تشکر خود را از این عملکرد صحیح و شایسته آنها اعلام می کنم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز