همزمان با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان صورت گرفت؛

تشرف هزار محروم شهرستان سرخس به حرم مطهر رضوی

۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۱:۱۸:۱۷
کد خبر: ۵۷۴۵۵۴
تشرف هزار محروم شهرستان سرخس به حرم مطهر رضوی
همزمان با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان مقارن با آخرین شب از شب‌های پر فضیلت قدر حدود هزار تن از محرومان شهرستان سرخس به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

دبیر ستاد مردمی قرآن و عترت شهرستان سرخس در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد اظهار داشت: این کاروان با حمایت آستان قدس رضوی از 21 روستای محروم شهرستان سرخس متشکل 1018 خواهر شیعه و سنی به بارگاه مقدس امام علی بن موسی الرضا(علیه‌السلام) مشرف شدند تا ضمن متنعم شدن از غذای متبرک حضرت در وعده افطار در مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در حرم مطهر رضوی شرکت کنند.

حجت الاسلام داوود حمیدی با بیان اینکه این افراد از میان فعالان قرآنی مساجد 21 روستا در این کاروان‌ حضور یافته‌اند، تصریح کرد: اگرچه سال‌هاست که این کاروان در آخرین شب از شب‌های قدر به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شود اما این اولین سال است که با این تعداد بالا و با حمایت مستقیم آستان قدس رضوی تشرف صورت می‌پذیرد.

وی هدف از این کاروان‌ها را زمینه سازی و تعمیق ارادت و محبت به ائمه معصومین(علیهم‌السلام) علی الخصوص حضرت امام رضا(علیه‌السلام) عنوان و بیان کرد: محرومان متدین شهرستان سرخس که توان و یا امکان تشرف به زیارت حرم مطهر رضوی را ندارند، از طریق این کاروان‌ها در شب با فضیلت قدر میهمان آستان قدس رضوی می‌شوند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز