نصر مدیرکل سابق راه و شهرسازی آذربایجان غربی

تمامی نیروهای شرکتی آذربایجان غربی تعیین تکلیف شدند

۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۵:۲۶:۰۴
کد خبر: ۵۷۴۶۹۶
تمامی نیروهای شرکتی آذربایجان غربی تعیین تکلیف شدند
مدیرکل سابق راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تمامی نیروهای شرکتی استان آذربایجان غربی در این اداره تعیین تکلیف شدند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، داریوش نصر ظهر امروز در مراسم خداحافظی اش از سمت مدیرکلی راه و شهرسازی استان و معارفه مدیرکل جدید با اشاره به بهبودهای رخ داده در این اداره کل طی ۱۹ ماه مدیریتش گفت:طی این مدت توانستیم با همکاری همه دوستان، تمامی نیروهای شرکتی را تعیین تکلیف کنیم و تمامی پرداختی حقوق و پاداش ها نیز منظم شد.

وی افزود: بعد از جداسازی اداره کل راهداری و حمل و نقل، استان آذربایجان غربی اولین استانی شد که پرسنل این اداره اش مشخص شدند و ۵۵۴ نفر نیروی آن مشخص شدند.

مدیرکل سابق راه و شهرسازی آذربایجان غربی تصریح کرد: همچنین طی این مدت تمامی حقوق پرسنل تا ۷۰ درصد افزایش یافت تا کارمندان وضعیت مناسبی از لحاظ معیشت پیدا کنند.

وی اضافه کرد: همچنین با فرآیند محورکردن تصمیم گیری ها، از نزدیک به ۱۳۸۷ قراردادی که احصار شدند، هم اکنون تنها ۲۸۰ قرارداد نیمه تمام باقی مانده که با احتساب اداره کل راهداری ۳۵۰میلیارد از ۴۵۲ میلیارد بدهی نیز به پیمانکاران پرداخت که از این مقدار نیز هم اکنون ۵۰ میلیارد بدهی مربوط به راه و شهرسازی باقی مانده است.

نصر گفت: با تلاش های صورت گرفته توانستیم از رتبه ۳۲ کشوری در بخش مدیریت املاک به رتبه ۸ کشوری برسیم و برای رسیدن به رتبه یک کشوری در پایان سال ۹۶ نیز برنامه ریزی کردیم ضمن اینکه مساکن مهر ۱۳ شهرستان استان تا پایان شهریور و باقی مساکن مهر تا پایان امسال به بهره برداری خواهند رسید.

شایان ذکر است داریوش نصر بعد از پایان دوره مدیریتش در راه و شهرسازی آذربایجان غربی، حکم مدیرکل مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات و راهدارخانه های سازمان راهداری کل کشور را دریافت کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز