یونسی در جلسه کمیته تخصصی توسعه مشارکت های مردمی استان، عنوان کرد:

ضرورت اجرای برنامه های هدفمند در هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر

۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۰:۱۶:۴۱
کد خبر: ۵۷۴۹۳۶
ضرورت اجرای برنامه های هدفمند در هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: پنجم تیرماه برابر با 26 ژوئن، هفته جهانی مبارزه بامواد مخدر، فرصتی برای بهره گیری مناسب جهت تبیین عملکرد نظام در حوزه مبارزه با این پدیده شوم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ علیرضا یونسی رستمی، جانشین رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، در جلسه کمیته توسعه مشارکت های مردمی مازندران با اشاره به این که هفته جهانی مبارزه بامواد مخدر، فرصت بسیار مناسبی است تا اقدامات صورت گرفته در حوزه پیشگیری از اعتیاد و کاهش تقاضا به اطلاع مردم عزیز رسانده شود، افزود: بایستی نقاط قوت و ضعف برنامه های این حوزه مورد ارزیابی و تحلیل قرار گیرد.

یونسی یادآور شد: حضور مردم در برنامه های پیشگیری از اعتیاد بسیار اثر بخش بوده و دولت از تمامی برنامه هایی که حافظ منافع عموم و شهروندان باشد حمایت نموده و دست متولیان امر را به گرمی می فشارد.

رئیس کمیته تخصصی توسعه مشارکت های مردمی استان، گفت: تمامی دستگاه ها و ادارات استانی بایستی برنامه های هدفمند پیش بینی شده هفته جهانی را با کمک دستگاه های زیر مجموعه شهرستانی و استانی اجرا نمایند.

وی افزود: حضور مردم فرهیخته و عزیز استان و جامعه هنرمندان، ورزشکاران، متخصصین، اساتید و دانشگاهیان در ارتقای فرهنگ پیشگیری از اعتیاد و مصون سازی خانواده ها و سلامت فرزندان نقش بسیار مهمی را ایفا نموده و به عنوان سفیران پیشگیری از اعتیاد می توانند بستر ایجاد جامعه سالم و پاک را رقم بزنند.

در ادامه حسین زاده، دبیر کمیته تخصصی توسعه مشارکت های مردمی استان، ابراز کرد: سازمان های مردم نهاد در برنامه های پیشگیری و درمان اعتیاد نقش بی بدیلی داشته و با حضور سمن ها و فعالان اجتماعی می توان مشارکت همه مردم و خانوده ها را در پیشگیری از اعتیاد و کاهش تقاضای مواد مخدر و کاهش میل مصرف خصوصا در جوانان و فرزندان شاهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز