درخشش دو کشتی گیر مازندرانی در رقابت های قهرمانی جوانان آسیا

۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۰:۴۹:۱۶
کد خبر: ۵۷۴۹۶۴
درخشش دو کشتی گیر مازندرانی در رقابت های قهرمانی جوانان آسیا
در رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا در چین تایپه دو کشتی گیر مازندرانی صاحب یک مدال طلا و یک مدال برنز شدند

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران؛ در پایان مسابقات کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا که در شهر تایچونگ کشور چین تایپه (تایوان) برگزار شد، تیم ملی کشتی آزاد جوانان جمهوری اسلامی ایران با درخشش نادر نصری و احمد بذری به عنوان دو کشتی گیر مازندرانی قهرمان آسیا شد.

در این پیکارها تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران با 3 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز با 69 امتیاز قهرمان آسیا شد و تیم های ازبکستان با 67، قزاقستان با 53 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در وزن 55 کیلوگرم نادر نصری در دور اول با نتیجه 10 بر صفر ضربه فنیراتاناتهیوا از تایلند را شکست داد. وی در دور بعد مقابل روزگلدی سعیداف از ترکمنستان با نتیجه 8 بر 2 به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

نصری در این مرحله مقابل جهانگیر میرزا توروبوف از ازبکستان با نتیجه 2 بر 2 ضربه فنی مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت و در این دیدار هونگ چانگ از چین تایپه را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 84 کیلوگرم احمد بذری در دور نخست آلماس ژانیس از قزاقستان را با نتیجه 9 بر 3 مغلوب کرد، وی در دور بعد آزات گاجیف از ترکمنستان را با نتیجه 11 بر صفر شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

بذری در این مرحله مقابل جاورایل شاپیف از ازبکستان با نتیجه 9 بر صفر به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت که در دیدار نهایی دیپاک پونیا از هند را با نتیجه 6 بر 5 مغلوب کرد و صاحب مدال طلا شد.

نظر شما