نماینده عالی دولت تدبیر و امید در خراسان شمالی ؛

حمایت از کودکان بی سرپرست با استفاده از امکانات دولتی و ظرفیت خیرین

۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۱:۳۷:۳۳
کد خبر: ۵۷۵۰۱۲
حمایت از کودکان بی سرپرست با استفاده از امکانات دولتی و ظرفیت خیرین
استاندار خراسان شمالی با بیان این مطلب که امیدواریم تعداد خانواده های بد سرپرست و بی سرپرست در جامعه کاهش یابد، گفت: باید با استفاده از امکانات دولتی و با بهره مندی از ظرفیت خیرین استان بحث حمایت از این کودکان را به نحو احسن انجام دهیم چرا که این کودکان آینده سازان کشور هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ،محمد رضا صالحی به همراه مشاور عالی و مدیرکل محترم حوزه استانداری و جمعی از مسولین شهرستان شیروان ، با حضور در شیرخوارگاه حضرت فاطمه (س) شیروان در فضایی عاطفی و صمیمی با کودکان این مرکز دیدار کرد و ضمن قدردانی از تلاش کارکنان این مجموعه دقایقی را با این کودکان هم‌کلام شد و هدایایی را به آنان اهداء کرد.

صالحی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن شب های قدر در مصاحبه با صدا و سیمای استان، اظهار داشت: یتیم نوازی و مهربانی از شاخصه های بارز حضرت علی (ع) بوده است ما نیز باید به طبیعت از ایشان این عمل نیک و پسندیده را به عنوان یک تکلیف و وظیفه دینی سرلوحه کار خود قرار داده و به آن پایبند باشیم.

شایان ذکر است، شیرخوارگاه حضرت فاطمه(س) شیروان به عنوان تنها شیرخوارگاه این استان، در سال ۸۶ در قطعه زمین اهدایی توسط فاطمه نکویی خیر شیروانی احداث شده است و تمامی مراسم ها و برنامه ها در این مکان با همت و مساعدت خیرین انجام می شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز