معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی:

نقش پلیس راهور در تامین آسایش و رفاه حال زائران و مجاوران انکار ناپذیر است

۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۰:۲۷:۱۵
کد خبر: ۵۷۵۰۸۳
نقش پلیس راهور در تامین آسایش و رفاه حال زائران و مجاوران انکار ناپذیر است
رئیس پلیس راهور استان با معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمد حسن واحدی در این دیدار گفت: نقش پلیس راهور در تامین آسایش و رفاه حال زائران و مجاوران انکار ناپذیر است.

وی با ابراز خرسندی از بازتاب برنامه " سفر بخیر" در سیمای استان، بر لزوم انضباط ترافیکی بافت پیرامونی حرم مطهر امام رضا(علیه السلام) تاکید کرد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: خلق ایده های نو با هدف فرهنگ سازی و تاثیر بر رفتار مخاطب، مطمئنا در کاهش جرایم رانندگی موثر است.

واحدی با اشاره به بهره برداری قریب الوقوع از پروژه رادیو ماهواره ای زیارت، گفت: یکی از ارگان هایی که می تواند بهترین و موثرترین محتوا را برای این رادیو تامین نماید، پلیس راهور است.

وی اظهار داشت: کارگروه ملی زیارت یک ظرفیت قانونی است که راهنمایی و رانندگی استان می تواند با هدف ایجاد تسهیل در رفاه حال زائر از این ظرفیت برای ارتقاء خدمات خود استفاده نماید.

در این جلسه در خصوص راه اندازی پلیس زائر در بافت پیرامونی حرم مطهر مصوب شورای برنامه ریزی استان و همچنین عملکرد دوربین های ثبت تخلف، پارکینگ های زیرگذر حرم مطهر، نقش پلیس راهور در ستاد هماهنگی خدمات سفر و ... به صورت تخصصی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز