فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان :

حرکت سپاه، تنها گوشزد سپاه به داعش، دولت عربستان و اسرائیل بود

۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۲:۲۸:۵۳
کد خبر: ۵۷۵۱۸۲
حرکت سپاه،  تنها گوشزد سپاه به داعش، دولت عربستان و اسرائیل بود
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر اینکه عملیات موشکی ایران هشدار به اربابان داعش بود، گفت: سپاه پاسداران نسبت به امنیت، اقتدار و عزت ملی جمهوری اسلامی ایران کوتاه نخواهد آمد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سردار غلامعلی ابوحمزه ؛ درباره عملیات موشکی شب گذشته ایران به تروریست‌های تکفیری داعش در دیرالزّور سوریه،  گفت: پس از جنایت منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای داعش و حرکت تروریستی در مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر امام(ره) که منجر به شهید شدن 17 نفر از هموطنان ما شد، سپاه به دشمن اعلام کرد که جواب دندان شکنی به این حرکت داعش خواهد داد.

وی تصریح کرد: در مرحله اول سپاه، نیروی انتظامی و نیروهای اطلاعات کشور جریان وابسته به استکبار داعش را در کشور دستگیر کرده و خود را آماده جواب قوی و قاطعی به تروریست‌های داعش کردند.

وی با بیان اینکه سپاه زمانی‌که به اقتدار و امنیت کشور خدشه وارد شود، واکنش سختی را بروز خواهد داد، عنوان کرد: حرکت شب گذشته تنها گوشزد سپاه به داعش، دولت وهابی عربستان و اسرائیل که به نوعی هدایتگر این جریان هستند، بوده که اگر بخواهند با امنیت ایران بازی کنند تلفات سنگینی را باید پرداخت کنند.

فرمانده سپاه همدان تأکید کرد: حرکتی که سپاه توسط موشک‌های میان‌برد زمین به زمین در دیرالزُور سوریه که محل تجمع فرماندهان داعش بوده، انجام داد بسیاری از نیروهای داعش و تجهیزات و امکانات آنها را به هلاکت رساند.

ابوحمزه با اشاره به اینکه پاسخ دندان‌شکن سپاه به داعش، به عربستان گوشزد کرد که با دم شیر بازی نکند، یادآور شد: استکبار و کشورهای متجاوز منطقه به ویژه عربستان بدانند اگر بخواهند به امنیت ایران خدشه‌ای وارد کنند، سپاه عکس‌العمل شکننده‌ای نشان خواهد داد.

وی درباره ادامه حملات موشکی ایران به مقر داعش، ادامه داد: این موضوع به حرکت دشمن برمی‌گردد چرا که به گفته مقام معظم رهبری ایران هیچ‌وقت شروع‌کننده نبوده اما هرکس بخواهد حرکتی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهد بلافاصله باید پاسخ کوبنده خود را دریافت کند.

وی با بیان اینکه حرکت شب گذشته ایران هشدار به اربابان داعش بود، اظهار کرد: فرماندهان داعش و تروریست‌های تکفیری اگر دست از پا خطا کنند، سپاه حرکت‌های کوبنده‌تر و قوی‌تری را خواهد داشت.

ابوحمزه در پایان به فرماندهان داعش توصیه کرد از این حرکت ایران درس بگیرند و خود را در چند صد کیلومتر دورتر از مرزهای ایران نگهدارند، در غیر این‌صورت با موشک‌هایی با برد دقیق‌تر و عمیق‌تر مواجه خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز