استاندار چهار محال بختیاری :

وظیفه روابط عمومی؛ انعکاس عملکرد کاری هر اداره است

۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۲:۱۱:۳۱
کد خبر: ۵۷۵۲۲۴
وظیفه روابط عمومی؛ انعکاس عملکرد کاری هر اداره است
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: انعکاس عملکرد حوزه کاری هر اداره و ارائه گزارش وظیفه روابط عمومی آن است.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ قاسم سلیمانی دشتکی 29 خردادماه در هشتمین همایش تجلیل از روابط عمومی‌های برتر استان، اظهار کرد: دولت با تمام مشکلات و سختی‌هایی که داشت توانست در این راه موفقیت‌هایی را نیز کسب کند.

سلیمانی دشتکی با اشاره به مسئله برجام، افرود: تیم دیپلماتیک و رئیس جمهور مجدانه در راستای این مهم، تلاش کردند و توانستند موفقیت‌هایی از طریق برجام برای کشور بدست آوردند.

وی گفت: فرمان مقام معظم رهبری واجب و فصل‌الخطاب کارهاست و زمانی که سخنی توسط ایشان صادر شود همه افراد ملزم به اطاعت از سخنان وی هستند.

وی خاطرنشان کرد: مهار تورم و گرانی، افزایش 15 درصدی نرخ رشد اقتصادی، احیای جایگاه کشور در عرصه بین الملل و احقاق حقوق کشور بخشی از عملکرد دولت یازدهم است.

سلیمانی دشتکی از 2.5 برابر شدن اعتبارات عمرانی استان در سالجاری خبر داد و گفت: امسال 710 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به استان اختصاص داده شده که این موضوع منشا تحول در استان می شود.

وی با اشاره به عملکرد دولت یازدهم، گفت: تمام موفقیت‌هایی که در کشور کسب شده نشان از هنر دولت است و جای هیچ‌گونه اقدام عوام فریبانه‌‍ای را ندارد.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه مدیر هر اداره از طرف رئیس دفتر، مسئول حراست و روابط عمومی لطمه می‌خورد یا موفق می‌شود، تأکید کرد: نقش مسئول روابط عمومی‌ ادارات از نقش دو مسئول دیگر مهم‌تر و قوی‌تر است.

وی گفت: روابط عمومی‌ها موظف به اعلام و بیان عملکرد اداره مربوطه هستند که پیشنهاد می‌شود با برگزاری همایش‌ها و تهیه کلیپ‌هایی از عملکرد خود، مردم از اقدامات انجام شده مطلع کنند.

استاندار خاطرنشان کرد: انعکاس عملکرد کاری هر اداره و ارائه گزارش، وظیفه  روابط عمومی است.

در پایان همایش از از هفت نفر از روابط عمومی‌های برتر ادارات استان با اهداء لوح و تندیس همایش، تقدیر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز