در راستای تعامل با کارفرمایان واحدهای تولیدی و صنعتی استان مرکزی:

بدهی های ناشی از عدم پرداخت حق بیمه شرکت نورد و لوله سازی صفا و پروفیل ساوه در اقساط بلندمدت دریافت خواهد شد

۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۳:۰۹:۰۸
کد خبر: ۵۷۵۷۵۷
بدهی های ناشی از عدم پرداخت حق بیمه شرکت نورد و لوله سازی صفا و پروفیل ساوه در اقساط بلندمدت دریافت خواهد شد
در دیدار مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی و مدیر عامل گروه تولیدی صفا توافقات مهمی در خصوص نحوه بازپرداخت بدهی ها بیمه ای صورت گرفت .

به گزارش خبرگزاری برنا مرکزی ؛ محمدرضا بیدهندی در این دیدار با اشاره به اینکه گروه صنعتی و تولیدی صفا از پیشتازان تولید در خاورمیانه بوده است گفت : بحران های موجود سالهای گذشته در حوزه تولید و صنعت کشور باعث گردید این شرکت ها نتوانند نسبت به تعهدات قانونی خود در پرداخت حق بیمه کارکنان خود در موعد قانونی عمل نمایند و میزان بدهی های این شرکت ها روند افزایشی چشمگیری یافته و این در حالی است که سازمان تامین اجتماعی به تعهدات خود در قبال بیمه شدگان و مستمری بگیران بدون وقفه عمل نموده است .

وی با اشاره به اینکه ٩٥ درصد از منابع تامین اجتماعی از محل وصول حق بیمه حاصل می شود گفت : با توجه به اینکه پرداخت حقوق بیش از ٧٥ هزار نفر مستمری بگیر استان مرکزی و تعهدات کوتاه مدت ( بیمه بیکاری و غرامت های ایام بارداری  و بیماری و ...) می بایست بدون تاخیر از سوی سازمان تامین اجتماعی انجام شود هر گونه تاخیر و یا عدم پرداخت حق بیمه از سوی کارفرمایان می تواند آثار اجتماعی و ... در حوزه خدمت رسانی به ذینفعان به همراه داشته باشد .

وی در پایان گفت : با توجه به جلسات متعدد با مقامات ارشد گروه صنعتی صفا در سالهای اخیر در نهایت این نشست با توافقاتی مهمی در حوزه مشکلات بیمه ای همراه بود و امیدواریم که با روند مثبت در حوزه تولید این شرکت و بهبود وضعیت اقتصادی مطالبات سازمان تامین اجتماعی نیز وصول گردد.

در ادامه این دیدار نیز محمد رستمی صفا بنیانگذار و مدیر عامل  گروه تولیدی صفا با اشاره به اینکه تیم کارشناسی سازمان تامین اجتماعی در استان مرکزی با نگاه مثبت به حل مسایل این گروه تولیدی از سالهای گذشته تا به امروز در جلسات حضور یافته اند ضمن قدردانی از توجه  مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی به حل مشکلات این شرکت متعهد گردید توافقات صورت گرفته  با پرداخت حق بیمه کامل اردیبهشت ماه سال جاری این دو شرکت اجرایی گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز