فرمانده انتظامی شهرستان بندر لنگه:

کشف انواع البسه خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در بندرلنگه

۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۱:۱۳:۰۰
کد خبر: ۵۷۶۱۷۵
کشف انواع البسه خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در بندرلنگه
سرهنگ حافظی فرمانده انتظامی شهرستان بندر لنگه از کشف هزار و 700 ثوب البسه خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی وگمرکی به ارزش یک میلیاردو 250 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سرهنگ محمود حافظی گفت: در راستای مقابله با پدیده شوم قاچاق ماموران پاسگاه انتظامی "مغویه" حین کنترل محور های مواصلاتی مسیر "بندر لنگه به پارسیان" به یک دستگاه اتوبوس در حال حرکت مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود:مأموران در بازرسی از اتوبوس هزار و 700 ثوب انواع البسه خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی وگمرکی بود کشف کردند.

سرهنگ حافظی با اشاره به اینکه ارزش البسه های کشف شده بنا به نظر کارشناسان، حدود یک میلیارد و 250 میلیون ریال برآورد شده است،تصریح کرد:دراین خصوص یک نفر دستگیر و به همراه محموله مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با کالای قاچاق انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه با اشاره به اینکه قاچاق کالا پدیده ای است که از جهات گوناگون، حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می کند، تأکید کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند و سامانه 110 بصورت 24 ساعته آماده دریافت درخواست های انتظامی ،اطلاعاتی و امنیتی شهروندان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز