استاندار و رئیس شورای تأمین خراسان شمالی؛

اختلافات دوران رقابت نباید پس از انتخابات دامن زده شود

۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۴:۱۲:۵۰
کد خبر: ۵۷۶۳۸۶
اختلافات دوران رقابت نباید پس از انتخابات دامن زده شود
استاندار خراسان شمالی با قدردانی از تلاشگران عرصه تأمین نظم و امنیت انتخابات در استان و تصریح این که اختلافات طبیعی در کوران رقابت های انتخاباتی نباید پس از انتخابات نیز دامن زده شود، تصمیم قاطع شورای عالی امنیت ملی و عملیات موشکی متعاقب آن توسط سپاه را موجب تحکیم وحدت و حرکت منسجم تر آحاد ملت و گروه های سیاسی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمدرضا صالحی تأکید کرد: منتخب اکثریت ملت در انتخابات اخیر، اکنون رئیس جمهوری همه مردم است و دولت نیز موظف است به همه مردم خدمات ارائه دهد؛ بنابراین همه نیز باید او را در مسیر پیشبرد برنامه های اجرایی 4 سال آینده که به تایید اکثریت مردم رسیده است، یاری کنند.                

وی که چهارشنبه در جمع سبزپوشان نیروی انتظامی و حضار گردآمده در آیین تجلیل از فعالان و تلاشگران دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرماندهی انتظامی خراسان شمالی سخن می گفت، خاطرنشان کرد: هر زمان که بحث امنیت پیش می آید، در سرلوحه کار، نام نیروی انتظامی، مرزبانی، نیروهای نظامی و اطلاعاتی و مجموعه وزارت کشور به چشم می خورد.

مقام عالی دولت تدبیر و امید در خراسان شمالی با ارائه تعریفی از امنیت ملی که به همه اقدامات انجام شده به منظور جلوگیری از تهدید تمامیت ارضی، نظام سیاسی مستقر و جامعه قلمداد می شود، از انتخابات به عنوان مقوله ای مهم در حوزه امنیت و تآمین منافع ملی یاد کرد و گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی پیش از هر چیز، نظام را حفظ و بیمه می کند و نمایش اقتدار مردم است.

مهندس صالحی یکی دیگر از کارکردهای انتخابات در کشورمان را هویت زدایی از اپوزیسیون نظام و ارتقای ضریب همبستگی در جامعه برشمرد و تصریح کرد: همه این ثمرات و دستاوردهای برگزاری انتخابات برای جامعه و نظام سیاسی، جز در سایه امنیت محقق نمی شود.  

وی با بیان این که نباید اجازه داد کوچک ترین خدشه ای به امنیت فیزیکی و روانی مردم وارد شود، خاطرنشان کرد: با کمک همه عزیزان نیروی انتظامی، اطلاعات، مرزبانی و پشتیبانی سپاه و ارتش، انتخاباتی بسیار خوب و آرام با حضور همه گروه های سیاسی و با مشارکت همگانی برگزار کردیم.

رئیس شورای تأمین استان خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حادثه تروریستی اخیر داعش در مرقد امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی که به شهادت 17 نفر از هموطنان انجامید، تصریح کرد: اقدامات تروریستی داعش و حرکت اخیر موشکی سپاه که بر اساس تصمیم شورای عالی امنیت ملی انجام گرفت، هر دو باعث تقویت وحدت و انسجام آحاد ملت و گروه های مختلف سیاسی و حرکت منسجم تر آنان شد. صالحی ادامه داد: این در حالی بود که دشمن قصد داشت با ایجاد هراس در مردم، امنیت روانی را از جامعه سلب کند اما به مدد الهی و حرمت خون شهدا شکست خورد.

وی با اشاره به کسب رتبه های برتر فرماندهی انتظامی خراسان شمالی در عرصه های گوناگون ازجمله طرح نوروزی پلیس و تأمین نظم و امنیت انتخابات و تبریک گویی به دست اندرکاران این حوزه، از تلاش های پلیس برای تأمین امنیت مردم در شب های قدر و دیگر برنامه های عمومی و ارائه خدمت شبانه روزی به مردم در این لباس مقدس قدردانی کرد.

سردار مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی نیز در این آیین ویژه ضمن قدردانی از نگاه و رویکرد مطلوب استاندار به مقوله امنیت به خصوص در انتخابات اخیر به عنوان مهم ترین رویداد سیاسی سال گفت: امروز امنیت خوب و پایداری به تعبیر استاندار به عنوان رئیس شورای تأمین خراسان شمالی در این استان حاکم است و با هوشیاری پلیس و حساسیت همه خادمان عرصه امنیت مردم، مشکل امنیتی نداشته ایم.

سرهنگ بدری جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی هم با اشاره به سازماندهی و فعالیت 5 هزار و 735 نیرو برای تأمین نظم و امنیت انتخابات در استان، گزارشی از اقدامات قبل، حین و بعد از برگزاری این رویداد ارائه کرد.

در پایان این مراسم با حضور محمدرضا صالحی استاندار، محمدتقی ایرانی معاون سیاسی و رئیس ستاد انتخابات و محمود ثمینی فرماندار مرکز استان، از همت و مجاهدت شبانه روزی تلاشگران عرصه برقراری نظم و امنیت انتخابات در فرماندهی انتظامی استان قدردانی شد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز