"ملکشاهی راد" تاکید کرد:

اقتصاد در دست سیاسیون است/بازار لرستان در تصرف کالاهای سایر استان‌هاقراردارد

۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۴۱:۳۳
کد خبر: ۵۷۶۸۱۴
اقتصاد در دست سیاسیون است/بازار لرستان در تصرف کالاهای سایر استان‌هاقراردارد
نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: باید اقتصاد را از سیاست جدا کنیم و خوشبختانه در حال حاضر نظام و دولت به این سمت می‌روند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛محمدرضا ملکشاهی‌راد در جلسه شورای  گفتگوی دولت و بخش خصوصی لرستان با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات اساسی این است که اقتصاد در دست سیاسیون است، اظهار داشت: باید اقتصاد را از سیاست جدا کنیم و خوشبختانه در حال حاضر نظام و دولت به این سمت می‌روند.

وی افزود: متاسفانه امروز بازار لرستان در تصرف کالاهای سایر استان‌هاست و وقتی نتوانسته‌ایم بازار خودمان را داشته باشیم، نمی‌توانیم به فکر تصرف بازارهای خارجی باشیم.

ملکشاهی‌راد ادامه داد: امروز موانع و مشکلات زیادی بر سر راه تولید کشور وجود دارد که این مساله باعث گردیده تولید توام با ریسک بالایی صورت بگیرد.

وی  با تاکید بر رقابتی که در حوزه‌ی سرمایه‌گذاری و فعالیت اقتصادی بین استان‌های مختلف کشور وجود دارد، اظهارکرد: مسلما استان‌هایی که از نظر زیرساخت در وضعیت بهتری قرار دارند، از ما جلوتر هستند و ما هم باید روی مسائل اساسی این حوزه تمرکز کنیم.

 ملکشاهی‌راد در پایان سخنان خود یادآورشد: باید یک تیم اقتصادی متخصص از بخش دولتی و خصوصی تشکیل شود و یک بار برای همیشه برنامه‌ای اقتصادی برای توسعه‌ی استان تدوین نمایند.

 

 

 

نظر شما