به همت صنعتگران شهرستان ری صورت گرفت؛

بیش از یک میلیارد ریال کمک مالی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جمع شد

۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۷:۰۱:۲۹
کد خبر: ۵۷۷۳۳۲
بیش از یک میلیارد ریال کمک مالی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جمع شد
بیش از یک میلیارد ریال کمک مالی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جمع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، جشن بزرگ گلریزان با هدف کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در شهرک صنعتی شمس آباد واقع در بخش فشافویه شهرستان ری برگزار شد.

در این مراسم ضیائی بخشدار فشافویه، حجت الاسلام استیری امام جمعه حسن آباد، ولایتی مدیر شهرک و ولی پور مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی شمس آباد، فتحی رئیس مجتمع زندان‌ها و بازیار رئیس حوزه قضایی فشافویه، صنعتگران و خیرین شهرک صنعتی و جمعی از مردم نیکوکار بخش فشافویه حضور داشتند.

امام جمعه حسن آباد در این مراسم با بیان اینکه کمک به نیازمندان برکات فراوانی در زندگی دارد، گفت: کمک به زندانیان جرائم غیرعمد، کمک به خانواده وی و به تبع آن کمک به سلامت و امنیت جامعه نیز است.

وی افزود: ترویج انفاق و گذشت از مصادیقی است که در شرع مقدس نیز مطرح است و کسی که این کار خداپسندانه را انجام می‌دهد به رسالت انسانی و شرعی خود عمل می کند.

رئیس حوزه قضایی فشافویه در ادامه این مراسم اظهار داشت: سال گذشته مبلغ پانصد میلیون ریال کمک نقدی از سوی صنعتگران جمع آوری شد و توانستیم ۳۰ نفر از  زندانیان را از بند رها کرده و به خانواده‌های خود برگردانیم.

لازم به ذکر است در این مراسم مبلغی بالغ بر یک میلیارد ریال جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد جمع آوری شد و از حامیان مالی و معنوی گلریزان سال 95 تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز