روز قدس حماسه خروش ملت؛

مردم باقرشهر ندای مرگ بر منافقین را سردادند/پاسداران و ملت قهرمان ایران زمین درفاصله زمانی کمی، سیلی محکمی به تروریست ها زدند

۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۷:۴۵:۱۷
کد خبر: ۵۷۷۳۵۱
مردم باقرشهر ندای مرگ بر منافقین را سردادند/پاسداران و ملت قهرمان ایران زمین درفاصله زمانی کمی، سیلی محکمی به تروریست ها زدند
مردم ولایت مدار و شهید پرور باقرشهر با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس ندای مرگ بر منافقین را به حمایت از مردم مظلوم فلسطین سردادند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، مردم شهید پرور باقرشهر در صحنه حمایت از مردم فلسطین حضور پرشوری و شعوری داشتند که این حضور نشان از پیروی از ولایت فقیه و انزجار از منافقین بخصوص کشورهای آمریکا،اسرائیل و گروههای تکفیری میباشد.

راهپیمایی روز قدس با حضور اقشار مختلف مردمی و جوانان و نوجوانان از ساعت 11 آغاز شد و در این مسیر مردم با شعار مرگ برآمریکا، مرگ براسرائیل ، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر داعشی» و «مرگ بر آل سعود خائن»، ضمن حمایت از ملت مظلوم و مقاوم فلسطین از استکبار جهانی اعلام برائت کردند.

راهپیمایان در مسیر راهپیمایی تا مصلای نماز جمعه ، با در دست داشتن پرچم های فلسطین و حزب الله لبنان، بر مقاومت در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل تاکید کردند.

راهپیمایان با آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل انزجار خود را از سیاست های استکبار جهانی علیه ملت ها اعلام کردند.

در پایان مردم با حضور در مصلی بزرگ این شهر به اقامه نماز روز جمعه به امامت آیت اله سید احمد موسوی حاضر شدند.

خطیب نماز جمعه باقرشهر در خطبه های نماز جمعه این شهر ضمن تقدیر و تشکر از حضور معنوی و پرشور مردم منطقه در راهپیمایی وحدت آفرین روز قدس، از زحمات نیروی هوافضای سپاه پاسداران تقدیر و تشکر نمود و اظهار داشت: پاسداران و ملت قهرمان ایران زمین درفاصله زمانی کمی، سیلی محکمی به تروریست ها زدند تا مرهمی بر قلب سوزان خانواده شهدای حمله تروریستی تهران شود.

وی افزود: نماز عید سعید فطر امسال نیز به مانند سالیان گذشته در استادیوم 10هزار نفری عطرسیب باقرشهر برگزار می شود، هفته گذشته جلسه هماهنگی برگزاری نماز عید سعید فطر در محل دفتر امام جمعه و باحضور مسئولین ادارات و دستگاه های اجرایی برگزار شد تا انشاله باحضور گسترده و به موقع شما مردم عزیز، شاهد برپایی نماز باشکوهی باشیم.

در این مراسم همچنین حسین توکلی بخشدار کهریزک ، اصغر آرزومندی فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) و اعضای شورای اسلامی مردم باقرشهر نیز حضور داشتند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز