کشف محموله یک میلیاردی ضد زنگ خارجی

۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۳:۱۶:۵۲
کد خبر: ۵۷۷۴۰۶
کشف محموله یک میلیاردی ضد زنگ خارجی
یک دستگاه کامیونت ایسوزو حامل چهار هزار و 800 لیتر محلول ضد زنگ خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال توسط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان شناسایی و توقیف شد.

به گزارش برنا از اصفهان، سرهنگ علی پورکاوه فرمانده انتظامی شهرستان کاشان، در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان و با برنامه ریزی های صورت گرفته، کارکنان پلیس آگاهی و مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی طی یک عملیات مشترک پس از کنترل دقیق و هوشمندانه خودروهای عبوری، به یک کامیونت ایسوزو که از سمت کرمان به سمت تهران در حرکت بود مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در ادامه طی بازرسی از آن تعداد 240 گالن 20 لیتری محلول ضدزنگ خارجی که فاقد هرگونه بارنامه و مدارک معتبر گمرکی بود و به صورت قاچاق حمل می شد کشف شد.

"سرهنگ پورکاوه " با بیان اینکه ارزش این محموله یک میلیارد ریال برآورد شده است عنوان داشت : در این خصوص پرونده تشکیل و دو نفر در این رابطه دستگیر و همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان تأکید کرد: پلیس در راستای اجرای وظایف خود و مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان خود، مقابله با قاچاقچیان و سوداگران غیر قانونی را در دستور کار خود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز