۱۲ میلیارد ریال اموال مسروقه در مخفیگاه سارقان

۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۳:۰۲:۰۰
کد خبر: ۵۷۷۴۰۸
۱۲ میلیارد ریال اموال مسروقه در مخفیگاه سارقان
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری اعضای باند سه نفره سرقت منزل و کشف 12 میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه آنان خبر داد.

به گزارش برنا از اصفهان، سرهنگ ستار خسروی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شرق اصفهان و شکایت مال باختگان به پلیس آگاهی، تحقیقات گسترده ای در این زمینه توسط کارآگاهان انجام گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با یک سری اقدامات خاص علمی و تخصصی ویژه دریافتند که این سرقت ها توسط یک باند سه نفره از سارقان سابقه دار غیر بومی که مدت یک ماه است که در یکی از محله های شهرستان اصفهان سکونت دارند صورت گرفته است.

این مقام مسئول عنوان داشت: در ادامه، کارآگاهان مخفیگاه متهمان را شناسایی کرده و طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ویژه به منظور دستگیری آنان وارد محل شدند که سارقان با حمله به سمت ماموران سوار بر خودروی خود شده و از صحنه متواری شدند.

سرهنگ خسروی بیان داشت: با فرار متهمان ماموران به تعقیب آنان پرداخته و یکی از ماموران با استفاده از قانون به کارگیری سلاح به سمت آنان تیراندازی کرده که در این عملیات یکی از سارقان از ناحیه کتف مجروح و هر سه نفر دستگیر می شوند.

رئیس پلیس آگاهی استان خاطر نشان کرد: از این افراد سه دستگاه خودرو به همراه دو کیلو 400 گرم طلا و  یک هزار و 900 گرم نقره و مقادیری وجه نقد کشف شده است.

این مقام انتظامی ارزش کل اموال مسروقه کشف شده از مخفیگاه سارقان را 12 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در ادامه این عملیات مالخر اموال مسروقه که با اعضای باند مذکور همدست بود نیز شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: در این زمینه تمامی مال باختگان شناسایی و شکایت علیه متهمان تنظیم شده و هر چهار نفر پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده و با قرار صادره روانه زندان شدند.

سرهنگ خسروی با بیان اینکه متهمان همگی اعتیاد به مواد مخدر داشته و دارای سوابق متعدد کیفری هستند گفت: سارقان تا کنون به ده ها فقره سرقت اعتراف کردند اما تحقیقات در خصوص سرقت های احتمالی دیگر توسط آنان همچنان ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز