مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی:

گازرسانی به ۱۸۱ روستای تربت جام، تایباد و باخرز در حال اجرا است

۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۰۲:۴۵
کد خبر: ۵۷۷۷۷۱
گازرسانی به ۱۸۱ روستای تربت جام، تایباد و باخرز در حال اجرا است
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: هم اکنون عملیات گازرسانی به 181 روستای تربت جام، تایباد و باخرز با شتاب مطلوبی در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سید حمید فانی پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با اتمام پروژه های گازرسانی به 181 روستای این شهرستان ضریب نفوذ گاز طبیعی در بخش روستاهای واجد شرایط مذکور به 99.9 ارتقا خواهد یافت.

وی با بیان این مطلب که از مجموع 292 روستای واجد شرایط تربت جام، تایباد و باخرز  110 روستا با جمعیتی بالغ بر 28 هزار خانوار گازدار هستند افزود: با بهره برداری از پروژه گازرسانی به 181 روستای دیگر، این رقم به 54 هزار خانوار خواهد رسید.

فانی در بخش دیگری از سخنان خود رشد و توسعه شبکه های گازرسانی به اقصی نقاط استان را از افتخارات دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: با توکل بر خداوند متعال و برنامه ریزی های انجام شده در سال جاری هر روز یک روستای استان به شبکه سراسری گاز کشور متصل خواهد شد.

در ادامه این دیدار جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مردم تربت جام و تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی، توسعه خدمات زیربنایی در مناطق دوردست و روستایی را موجب تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و خواستار همدلی و همزبانی هرچه بیشتر مردم و مسئولان در مسیر تحقق این مهم شد.

 

نظر شما