عباسی:

فعالیت جمنا بعد از انتخابات ضرورت ندارد

۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۰:۰۹:۵۱
کد خبر: ۵۷۸۰۲۱
فعالیت جمنا بعد از انتخابات ضرورت ندارد
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اکنون که رئیس جمهور منتخب با رای مردم مشخص شده است، ادامه فعالیت جبهه نیروهای مردمی انقلاب ضرورت ندارد.

اسد الله عباسی در خصوص بررسی انتخابات در جبهه نیروهای مردمی انقلاب اظهار داشت: در مجلس به خصوص در فراکسیون نمایندگان ولایی درباره نتیجه انتخابات و تصمیم گیری در مجلس و کشور نشست داشتیم اما بی اطلاع هستم که در جمنا چنین جلساتی تشکیل می شود یا خیر.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر ارتباطی با جمنا ندارم، از ابتدا نیز با این جبهه ارتباط خاصی نداشتم تنها به عنوان نماینده عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در جلسات این جبهه حضور پیدا می کردم.

وی گفت: زمانی لازم بود نیروهای انقلاب دور هم جمع شوند و انتخابات پر شوری را ایجاد کنند تا نشاطی به جامعه تزریق شود اما اکنون رئیس جمهور منتخب مشخص شده است و منتظر هستیم کابینه کارآمد معرفی شود و کمک کنیم نیروهای که معرفی می شوند بر اساس توانمندی هایشان رای اعتماد کسب کنند تا هر چه زودتر کارها با قدرت و قوت بیشتری ادامه پیدا کند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: ادامه فعالیت جمنا ضرورتی ندارد و همه باید به دولت کمک کنیم تا کارها هر چه زودتر پیش برود.

عباسی با بیان اینکه با ادامه فعالیت جمنا موافق نیست، گفت: فعالیت این جبهه در انتخابات لازم بود اما الان زمان انتخابات نیست و هدفی برای فعالیت جمنا وجود ندارد، مگر اینکه دولت برای حل مشکلات اقتصادی، رفع بیکاری، ایجاد اشتغال و تولید مشورت بخواهد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید از حاشیه پردازی در کشور بپرهیزیم و طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری به وحدت و همدلی بیشتر در کشور کمک کنیم تا اهداف نظام محقق شود./خانه ملت

 

نظر شما