حضور پرشور مردم تبریز در نماز عید فطر

امام جمعه تبریز: اجتماع مسلمانان برای اقامه نماز عید فطر نشانه بزرگی از وحدت اسلامی است

۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۱:۱۴:۰۸
کد خبر: ۵۷۸۴۷۳
امام جمعه تبریز: اجتماع مسلمانان برای اقامه نماز عید فطر نشانه بزرگی از وحدت اسلامی است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: عید فطر از جمله چهار عید بزرگ مسلمانان است واجتماع مسلمانان برای اقامه نماز این عید از نشانه های بزرگ وحدت اسلامی است و باید قدر این سنگرها را بدانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،  حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم  در خطبه های نماز عید فطر در تبریز اظهار کرد:جمهوری اسلامی ایران امنیت خود را خط قرمز می داند و اگر لازم باشد در هر نقطه ای از امنیت خود دفاع خواهد کرد.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و خطیب نماز عید فطر در تبریز با اشاره به حملات تروریستی داعش در خردادماه گذشته به حرم امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی گفت: حمله موشکی سپاه پاسدران به مقر گروه تروریستی داعش در سوریه در پی این حوادث بود و این حرکت حامل پیام محکمی به تروریست ها بود.

وی گفت: موشک زده ایم نقشه سازی نکنند ، بر کشورمان دست درازی نکنند ، موشک زده ایم تا که اخطار دهیم، در کشور ما ترقه بازی نکنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بدعهدی های آمریکا در طول سالیان متمادی را یادآور شد و افزود: ا توجه به بد عهدی امریکا در عمل به تعهدات خود در برجام و تشدید تحریم ها بر اساس مصوبه مجلس سنای این کشور، اکنون عمق شناخت رهبری از شیطان بزرگ نمایان شده است.

حجت الاسلام آل هاشم همچنین با اشاره به هفته صرفه جویی آب گفت: این نعمت الهی باید قدر دانسته شود ، در حال حاضر متوسط مصرف آب در کشور ما چندین برابر کشورهایی است که حتی آب بیشتر از ما دارند و باید به این موضوع توجه شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز